Od 1 września 2025 r. stanowisko dyrektor zarządzającej IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy objęła Ewelina Czuba. Jerzy Minorczyk, który zarządzał biurem Stowarzyszenia przez ponad 11 lat, został jednogłośnie powołany do zarządu Stowarzyszenia, gdzie będzie odpowiadał za finanse, sprawy formalne oraz nadzorował realizację wybranych projektów.
Ewelina Czuba to menedżerka z ponad 20-letnim stażem w branży reklamowej, specjalizująca się w strategii sprzedaży, rozwoju produktów wideo i negocjacjach handlowych. Przez wiele lat związana z Biurem Reklamy TVP, gdzie ostatnio jako dyrektor odpowiadała za politykę sprzedaży, współpracę z kluczowymi reklamodawcami i wdrażanie transparentnych modeli rozliczeń. W latach 2024–2025 pełniła funkcję dyrektora sprzedaży i rozwoju produktu wideo w Grupie ZPR, koncentrując się na innowacjach w reklamie digital oraz komercjalizacji treści wideo. Członkini Rady Nadzorczej IAA Polska przez dwie kadencje (2021-2025) oraz arbiter w Komisji Etyki Reklamy przy Radzie Reklamy, zaangażowana w promowanie etyki biznesowej i zrównoważonego rozwoju rynku reklamowego.
– Z ogromną satysfakcją obejmuję stanowisko Dyrektor Zarządzającej IAA Polska – organizacji, która od lat wyznacza najwyższe standardy etyki, transparentności i zrównoważonego rozwoju rynku komunikacji marketingowej. Głęboko wierzę w naszą misję i z pełnym zaangażowaniem będę wspierać działania integrujące branżę oraz wzmacniające jej pozytywny wpływ na otoczenie – podkreśla Ewelina Czuba, dyrektor zarządzająca IAA Polska. – Przed nami czas nowych, inspirujących inicjatyw, które jeszcze silniej zaangażują wszystkich uczestników rynku – reklamodawców, media, agencje oraz organizacje branżowe. Będziemy kontynuować sprawdzone projekty, ale również uruchamiać nowe, tworzące przestrzeń do szerokiego dialogu, wymiany doświadczeń i wspólnego wypracowywania rozwiązań odpowiadających na dynamiczne wyzwania rynku – dodaje.
– Nie ukrywam, że z satysfakcją spoglądam na czas mojej aktywności w IAA Polska, które w trakcie minionej dekady stało się wiodącą organizacją w branży komunikacji marketingowej w Polsce. Dziękuję wszystkim ponad dwustu członkom, którzy w tym okresie przystąpili do Stowarzyszenia i w tej chwili stanowią o jego sile i znaczeniu. Szczególne podziękowania kieruję pod adresem zarządów IAA Polska z Jackiem Olechowskim i Agnieszką Sorą jako prezesami, ale też do wielu, bardzo wielu osób spoza władz Stowarzyszenia, dla których zrównoważony rozwój rynku komunikacji marketingowej, poszanowanie zasad etycznych, standardy i transparentna współpraca to nie są slogany, tylko realne cele, które warto upowszechniać – dla dobra całej branży. Z ekscytacją, ale też z optymizmem będę obserwował i wspierał z poziomu zarządu rozwój IAA Polska. Z ekscytacją, ponieważ ogrom i tempo zmian w naszej branży i wokół niej mogą sprawić, że już za kilka miesięcy będzie to zupełnie inne Stowarzyszenie. Z optymizmem, ponieważ całkowicie nowy zarząd z Jovanem Proticiem jako prezesem oraz biuro z Eweliną Czubą – nową dyrektorką, dają gwarancję, że IAA Polska jeszcze lepiej, bardziej adekwatnie będzie odpowiadało na potrzeby swoich członków – mówi Jerzy Minorczyk.
Jerzy Minorczyk w mediach pracuje od roku 1992, najpierw w oddziale regionalnym „Gazety Wyborczej”, następnie w ośrodku regionalnym TVP S.A., a od roku 1999 – w centrali Telewizji Polskiej S.A. w Warszawie. Przez kolejne lata pełnił funkcje dyrektora, dyrektora wydawniczego lub dyrektora marketingu i reklamy w tygodnikach telewizyjnych, tygodnikach opinii oraz w periodyku branżowym „Media i Marketing Polska”. Jerzy Minorczyk był również dyrektorem I i II edycji licencyjnego programu marketingowego „Produkt Roku” dedykowanego innowacyjnym produktom FMCG oraz współuczestniczył w launchu projektu non profit „Kino za Rogiem” – sieci nowoczesnych, kameralnych kin społecznościowych zlokalizowanych poza dużymi ośrodkami miejskimi. W 2014 roku dołączył do IAA Polska, organizacji skupiającej wówczas około 30 członków. Jako dyrektor generalny współuczestniczył w kreacji oraz realizacji wszystkich inicjatyw Stowarzyszenia, które aktualnie liczy ponad 200 członków i jest jedną z wiodących organizacji w branży komunikacji marketingowej w Polsce.
Filolog polonista, absolwent organizacji i zarządzania oraz podyplomowych studiów marketingu, promocji i reklamy. Aktywnie uprawia trekking oraz wspinaczkę wysokogórską.