Do działu business development agencji Altavia Kamikaze + K2 dołączyła Ewa Senk, obejmując stanowisko business development specialist.
Ewa Senk ma ponad 10-letnie doświadczenie w marketingu. Pracowała zarówno po stronie marketerów, jak i agencji oraz domów mediowych. Bezpośrednio przed przejściem do Altavia Kamikaze + K2 pracowała w agencji Netmove, jako project manager.
W Altavia Kamikaze + K2 będzie odpowiadała za tworzenie propozycji działań mediowych opartych o całą ścieżkę konsumenta – od kampanii telewizyjnych i wideo, przez SEO, content, marketing automation czy programy lojalnościowe.
– Ze względu na dynamiczny rozwój oferowanych usług i projektów, zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych gdzie Grupa Altavia jest obecna, zwiększamy dział Business Development naszej agencji. Kluczowe jest dla nas bycie jeszcze bliższym partnerem biznesowym dla naszych klientów, a jestem przekonana, że szerokie doświadczenie Ewy zarówno w sieciowych domach mediowych, jak i w lokalnych agencjach ecommerce czy SEO, pozwoli jej budować partnerskie i oparte na merytoryce relacje z naszymi przyszłymi klientami. Ewa będzie współtworzyła i wdrażała strategie rozwoju biznesu oraz pozyskiwania partnerów biznesowych. Chcemy jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby marketerów, co w połączeniu z naszymi nowymi możliwościami w ramach Grupy Altavia i szerokim portfolio agencji, na pewno wniesie nową wartość do naszych rekomendacji – mówi Marta Kubik, business development director w Altavia Kamikaze + K2.