Agencja Euvic Organic Search (Euvic Performance), nawiązała współpracę z grupą kapitałową eFaktor w zakresie kompleksowej analizy i strategii działań SEO poszczególnych brandów.
W skład grupy kapitałowej eFaktor wchodzą: eFaktor, Finea i Faktura.pl. W ramach współpracy Euvic Organic Search przeprowadzi audyty techniczne, contentowe oraz zweryfikuje elementy UX (User Experience) i SXO (Search Experience Optimization), co ma na celu optymalizację serwisów internetowych grupy kapitałowej eFaktor. Każdy z tych serwisów przejdzie szczegółową analizę, której wyniki pozwolą na opracowanie precyzyjnych rekomendacji dotyczących usprawnień zarówno technicznych, jak i contentowych.
– W grupie kapitałowej eFaktor kładziemy szczególny nacisk na bogatą ofertę skierowaną do właścicieli MŚP oraz kompleksowość proponowanych usług. Audyty prowadzone przez Euvic Organic Search mają na celu zwiększenie widoczności naszych serwisów, a tym samym dotarcie do potencjalnych użytkowników – poskreśla Marek Sikorski, dyrektor marketingu z grupy kapitałowej eFaktor.
Euvic Organic Search, poza przeprowadzaniem audytów, będzie także odpowiedzialna za pomoc we wdrożeniu rekomendacji wynikających z przeprowadzonych analiz. W ramach współpracy agencja pełni rolę konsultingową, wspierając grupę kapitałową eFaktor w zwiększaniu widoczności organicznej w wynikach wyszukiwarek oraz w content feedzie Google Discover.
– Celem naszych działań dla serwisów grupy kapitałowej eFaktor jest wdrożenie funkcjonalności, które przełożą się na lepsze dopasowanie wyników wyszukiwania w Google, a tym samym na wysoką konwersję z ruchu naturalnego – mówi Jakub Mazurkiewicz, CEO w Euvic Organic Search.