Agencja Euvic Digital (Euvic Performance), przygotowała kampanię w mediach społecznościowych dla promocji podyplomowych studiów flotowych na Wydziale Transportu Politechniki Warszawskiej.
Tegoroczna odsłona kampanii, realizowana na zlecenie Polskiego Związku Wynajmu i Leasingu Pojazdów (PZWLP) oraz Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej, ma na celu popularyzowanie studiów z zakresu „Zarządzanie flotą samochodową i mobilnością”.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z kolejnej współpracy z Euvic Digital. Dzięki ich profesjonalizmowi kampania promująca nasze studia podyplomowe osiąga relatywnie dużą skuteczność, pozwalając nam dotrzeć do osób potencjalnie zainteresowanych naszymi studiami – zaznacza Michał Jankowski, dyrektor biura Polskiego Związku Wynajmu i Leasingu Pojazdów.
Studia te są pierwszym tego typu projektem w Polsce, realizowanym nieprzerwalnie od 2017 roku.
– Dzięki doświadczeniu w branży flotowej i motoryzacyjnej, rozumiemy potrzeby i wyzwania stojące przed specjalistami w zarządzaniu flotą samochodową. To pozwala nam na efektywne przeprowadzanie kampanii promującej rekrutację na studia podyplomowe Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej. Użycie w komunikacji wiedzy merytorycznej ekspertów wykładających na naszych studiach było istotne dla skutecznej promocji kierunku – podkreśla Anastazja Małyska-Zalewska, account manager w Euvic Digital.
Działania reklamowe, przebiegające m.in. pod hasłem „Elektryfikacja floty? Tylko fachowo!” są wspólną inicjatywą Polskiego Związku Wynajmu i Leasingu Pojazdów (PZWLP), Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej oraz Stowarzyszenia Kierowników Flot Samochodowych (SKFS). Kampania potrwa do końca września obejmując swym zasięgiem kanały social media (LinkedIn i Facebook).