Esgo, agencja doradcza, specjalizująca się w strategiach z zakresu public relations i marketingu, rozpoczyna współpracę z Grupą Kabar – firmą technologiczną, dostarczającą innowacyjne rozwiązania i kompleksowe usługi dla budynków, podczas całego cyklu ich życia. Od listopada br. agencja odpowiada za komunikację korporacyjną, relację z mediami oraz marketing produktowy Kabar.
Kabar obecny jest na rynku od 20 lat. W ostatnich 10 lat firma zrealizowała ponad 350 projektów, obejmujących doradztwo, projektowanie i wdrożenie instalacji elektrycznych, telekomunikacyjnych, automatyki i odnawialnych źródeł energii w obiektach przemysłowych, logistycznych i użyteczności publicznej. Do grona jej klientów należą marki, takie jak: Amazon, DHL, Panattoni, H&M, LPP, Inditex, Best Secret, InPost, Bosh i wiele innych.
– Zdecydowaliśmy się na współpracę z esgo ze względu na ich doskonałą znajomość sektora nieruchomości i wysokie kompetencje w marketingu usług i komunikacji korporacyjnej. Inwestujemy w innowacyjne technologie; potrzebowaliśmy partnera, który rozumie i potrafi komunikować złożone zagadnienia techniczne – powiedział Piotr Miodek, wiceprezes Grupy Kabar.
Esgo to agencja doradcza, specjalizująca się w strategiach z zakresu public relations i marketingu. Wspiera marki w budowaniu efektywnej i transparentnej komunikacji m.in. w obszarze zrównoważonego rozwoju. Firma specjalizuje się w marketingu usług nieruchomościowych, doradzała m.in. deweloperowi 7R w utworzeniu koncepcji i komunikacji linii biznesowej 7R Green Saver – niskoemisyjnych magazynów, zapewniających oszczędności dla najemców. Do grona klientów esgo należą również m.in. Echo Group i HB Reavis.
– Skuteczny marketing w sektorze B2B, zwłaszcza w tak złożonej branży, jak sektor nieruchomości polega na budowaniu zaufania i pokazywaniu, jak zaawansowane rozwiązania technologiczne budują realną wartość dla klienta. Naszym celem jest strategiczne pozycjonowanie Kabar jako lidera innowacji, poprzez efektywną komunikację ich wiedzy eksperckiej w segmencie efektywności energetycznej (ESCO) i technologii wodorowych (H2) – mówi Anna Groß, managing partner, esgo.
– Jesteśmy zespołem doświadczonych profesjonalistek i profesjonalistów, którzy zdobywali doświadczenia wewnątrz międzynarodowych korporacji finansowych, medycznych, nieruchomościowych, telekomunikacyjnych oraz w agencjach doradczych. Doskonale wiemy, jak funkcjonuje biznes, dlatego kompetencje z zakresu public relations i marketingu sprawnie wykorzystujemy do tworzenia trafnych i skutecznych strategii komunikacyjnych – dodaje Ola Bilewicz, managing parner, esgo.



