NIE obchodzi Cię nic, NIE potrafisz być offline, NIE zagrzewasz miejsca na dłużej?…. A może wiesz na czym warto się skupić, znasz narzędzia digital oraz świadomie szukasz miejsca pracy spójnego z Twoimi wartościami?… Tymi słowami ERBACHER the food family, właściciel marki Josera, zwraca uwagę na najczęściej powtarzane stereotypy, przypisywane młodym osobom oraz w ramach kampanii pod hasłem „Untwist Your Skills” stara się je odczarować. Już od 24 marca rozpoczyna się rekrutacja do programu stażowego firmy.
Generacja Z może mieć poczucie, że powszechnie przypisywane im cechy takie jak: brak przywiązania, uzależnienie od bycia online, czy niecierpliwość, przylgnęły do nich na stałe. Tymczasem tam, gdzie inni widzą wady, ERBACHER łamie stereotypy i dostrzega zalety – zdolność do szybkiego reagowania, poczucie własnej wartości czy biegłość poruszania się w zdigitalizowanym świecie.
– Stereotypy potrafią być bardzo napiętnujące, podcinające skrzydła na samym początku ścieżki zawodowej. Dlatego postanowiliśmy je przełamywać oraz głośno mówić o tym, jakie mocne strony można przypisać pokoleniu Z, a warto zauważyć, że jest ich wiele! – mówi Anna Wieczorek, członkini zarządu ERBACHER the food family, odpowiedzialna za obszar People & Culture.
– Zachęcamy młode osoby do aplikowania na nasz program stażowy, któremu towarzyszy kampania pod hasłem „Untwist Your Skills”. Liczymy, że wspólnie przełamiemy stereotypy, stworzymy młodym osobom możliwość dobrego rozpoczęcia życia zawodowego oraz że po prostu będziemy się dobrze przy tym bawić – dodaje Anna Wieczorek.
Kampania, która łamie stereotypy
Już od poniedziałku, 24 marca, rozpoczyna się rekrutacja do programu stażowego, któremu towarzyszy kampania pod hasłem „Untwist Your Skills”. Celem komunikacji jest odwrócenie stereotypów przypisywanych młodemu pokoleniu i przekształcenie ich w atuty.
Firma zachęca do aplikowania osoby, które chcą rozwijać swój potencjał i w pełni wykorzystywać swoje umiejętności. Dostępne oferty dotyczą działów: Digitalizacji, Brand Management, People&Culture oraz IT.
Program stażowy odbędzie się podczas letnich miesięcy, od lipca do września. W trakcie stażu każdy z uczestników będzie miał wsparcie mentora oraz wykona swój własny projekt związany z jego merytorycznym obszarem pracy.
Kampania rozpoczyna się od 24.03, z wykorzystaniem kanału online, OOH, Talent Days Poznań oraz PR. Za koncepcję kreatywną oraz realizację kampanii odpowiada agencja LuckyYou. Działania PR prowadzi agencja K+PR.
Międzynarodowa firma z sąsiedztwa
ERBACHER the food family, właściciel marki Josera, w biznesie żywności dla zwierząt operuje od ponad 80 lat. Produkty firmy są eksportowane na 80 rynków. W Nowym Tomyślu (woj. wielkopolskie), gdzie ERBACHER ma jedną ze swoich fabryk, w bieżącym roku zostanie otwarta kolejna.
ERBACHER oferuje swoim pracownikom stabilność zatrudnienia oraz możliwości rozwoju. Od stycznia bieżącego roku firma wprowadziła także podwyżki wynagrodzeń o 5%. W związku z nową inwestycją oraz rozwojem działalności w 2024 roku zatrudnienie w ERBACHER w Polsce wzrosło o ponad 30% (r/r).
Co więcej, pracownicy mogą liczyć na atrakcyjne benefity takie jak: prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do zajęć sportowych, ubezpieczenie grupowe i NNW, dofinansowanie do kursów i szkoleń, paczki świąteczne dla dzieci oraz bezpłatną naukę języków obcych. W pakiecie benefitów od marca bieżącego roku pojawiła się także nowość – karta przedpłacona Edenred.
ERBACHER zachęca wszystkie młode osoby do aplikowania na staż. Rekrutacja rozpoczyna się już od 24 marca.