Agencja Enyo, która wspiera Lancôme w obszarze marketingu, w ostatnim czasie skoncentrowała się na działaniach wokół promocji nowej linii nawilżających pomadek do ust z portfolio marki – Lip Idôle. Po jej stronie leżało przede wszystkim zaangażowanie influencerów do specjalnych projektów – okładkowej sesji zdjęciowej Idôle Crew i uzupełniającego ją wywiadu w Glamour, globalnego eventu Idôle House w Londynie oraz pop-upu Lancôme w Warszawie. Enyo jest też współodpowiadzialne za współpracę z grupą influencerów, którzy promują balsamy do ust Lancôme Lip Idôle na swoich kanałach.
Działania reklamowe dla gamy Idôle, za które odpowiada Enyo, składają się z kilku etapów. Na potrzeby pierwszego z nich agencja przeprowadziła research i wspólnie z klientem wybrała 3 influencerów o wizerunku zgodnym z DNA marki Lancôme. Byli to: Sylwia Butor, Maria Jeleniewska i Darius Rose (Dariusz Różański).
Następnie odbyła się sesja okładkowa do wakacyjnego wydania magazynu „Glamour”. Jej bohaterami została wspomniana trójka influencerów. Dopełnieniem fotografii był wywiad z uczestnikami sesji zdjęciowej. Agencja Enyo była odpowiedzialna za koordynację działań pomiędzy wydawnictwem, klientem oraz influencerami.
Cała trójka wraz z innymi influencerami (Wersow, Anna Tobota i Ewelina Krasoń) wzięła również udział w globalnym evencie marki Idôle House, który odbył się w Londynie. Maria Jeleniewska i Darius Rose uczestniczyli także w lokalnym evencie promującym pop-up marki w Warszawie, na który zostało zaproszonych łącznie 140 influencerów (odbył się on pod koniec czerwca w strefie Idôle House w Westfield Arkadia).
Na obecnym etapie agencja jest odpowiedzialna za seeding produktowy (nowości Lip Idôle) skierowany do influencerów. Grupa wyselekcjonowanych influencerów na zlecenie marki promuje linię produktową Lip Idôle na swoich kanałach.