Enea, jeden z największych dostawców energii w Polsce, rozpoczęła kampanię „W Was Jest Moc”, wspierającą Polską Reprezentację Olimpijską podczas Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024. Kampania ma na celu budowanie rozpoznawalności marki Enea jako zaangażowanego społecznie sponsora polskiego sportu.
Do najważniejszych celów kampanii należały m.in. zwiększenie rozpoznawalności marki Enea jako czołowego dostawcy energii w Polsce, promowanie Enei jako firmy wspierającej zarówno profesjonalny, jak i amatorski sport oraz podkreślenie roli Enei jako sponsora Polskiego Komitetu Olimpijskiego (PKOl) oraz Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej.
Kampania została oparta na spostrzeżeniu, że olimpijczycy inspirują do wysiłku w codziennym życiu i są dobrym wzorem dla każdego z nas. Kampania „W Was Jest Moc” pokazuje, skąd Olimpijczycy czerpią energię, co ich motywuje i inspiruje, oraz kto ich wspiera – w tym przypadku Enea.
GPD odpowiadało za strategię komunikacji, koncepcję i nadzór kreatywny nad produkcją materiałów, w tym produkcję spotów reklamowych (BBS 8, bumpery) kreacji do prasy i kampanii online oraz cykl wywiadów ze sportowcami pt. „Mocne pytania”.
Zlecenie zostało pozyskane przez GPD w wyniku wygranego przetargu realizowanego w ramach umowy ramowej.