Enea ruszyła z ogólnopolską kampanią wizerunkową „Energia i wiele więcej”

Enea wystartowała z ogólnopolską kampanią wizerunkową, która podkreśla istotną rolę dostawcy energii również do wspierania odbiorców na wielu płaszczyznach i umożliwiania im uczestnictwa w wielu aktywnościach, które szczególnie teraz – na wiosnę – powodują chęć wyjścia z domów. Firma chce zwrócić również uwagę na rolę odpowiedzialnego dostawcy energii, który świadomie podchodzi do tematu zielonej transformacji przedsiębiorstw i gospodarstw domowych. Za realizację kampanii odpowiada agencja GPD.

Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku Grupy Enea, która codziennie zasila miliony Polaków w energię do wszystkiego, czego potrzebują, jednocześnie dbając o środowisko i prowadząc swój biznes w sposób społecznie odpowiedzialny. Hasło kampanii „Energia i wiele więcej” doskonale oddaje różnorodność działań Enei oraz zrozumienie potrzeb konsumentów. Rozumiemy, że ludzie w życiu pełnią wiele ról, a każda z nich wymaga innej energii – do pracy, po pracy i do osiągania różnych celów.

Dlatego Enea to nie tylko prąd w gniazdku. Idąc w ślad za potrzebami Klientów, Enea przechodzi zieloną transformację, zobowiązując się do dostarczania energii z odnawialnych źródeł, a jej nadrzędnym celem jest osiągnięcie neutralności klimatycznej do 2050 roku. Kampania wizerunkowa to pierwszy krok do zwiększenia świadomości klientów, że Enea to odpowiedzialny, świadomy dostawca energii. To także firma, której relacja z klientem nie kończy się na sprzedaży.

Enea może poszczycić się współpracą ambasadorską z wybitnymi sportowcami, które są także twarzą kampanii, jak Natalia Partyka i Aleksandra Kałucka. To także sponsor i organizator licznych cyklicznych imprez sportowych, kulturalnych i muzycznych dla wszystkich pokoleń. Enea od wielu lat wspiera także młode talenty w swoim flagowym, autorskim projekcie, „Akademia Talentów”.

W ramach szerokiej, ogólnopolskiej, 360-stopniowej kampanii powstał spot wizerunkowy, projekty graficzne, spot radiowy, materiały w social media oraz dedykowany landing page energiaiwielewiecej.enea.pl. Bohaterami spotu są klienci oraz ambasadorki Enei. Wszyscy pełnią w życiu różne role, a rolą Enei jest ich wspieranie każdego dnia. W spocie pojawiają się oryginalne materiały promocyjne Grupy Enea ze zrealizowanych projektów, jak budowane farmy fotowoltaiczne czy muzyczne festiwale. Muzykę do spotu skomponował jeden z najwybitniejszych muzyków jazzowych, Leszek Możdżer, dyrektor artystyczny Enter Enea Festival.

Za koncepcję kreatywną, realizację oraz produkcję kampanii odpowiada agencja GPD oraz GPD Film Studio.