W cenniku Empik Go właśnie pojawiły się nowe pozycje. Do oferty dołączają abonamenty „Go Single”, „Go Standard” oraz „Go Max”. Propozycje to odpowiedź na dynamicznie rosnący, ale także zmieniający się rynek subskrypcji.
Rynek usług streamingowych charakteryzuje bardzo szybki rozwój. To nie tylko nowe funkcjonalności, produkcje oryginalne i coraz szersze katalogi tytułów. Stale zmienia się także sposób konsumowania treści przez użytkowników. Konieczne jest więc nieustanne dostosowywanie oferty do ich potrzeb, z uwzględnieniem różnej częstotliwości korzystania z usług, indywidualnych preferencji, a także ich możliwości ekonomicznych.
W odpowiedzi na potrzeby rynku lider streamingu książkowego w Polsce przygotował nową ofertę, którą kieruje zarówno do osób aktywnie konsumujących audiobooki, ebooki, podcasty, ale także tych, którzy mają ograniczony budżet bądź mniej czasu na codzienną lekturę.
Otwarta strategia
Empik Go udostępnia nowym oraz obecnym użytkownikom trzy abonamenty: „Go Single”, „Go Standard” i „Go Max”. Pierwsze dwie propozycje zostały skierowane do osób kochających czytać i słuchać, ale mających mniej czasu. W ramach subskrypcji za kolejno 14,99 zł/mies. („Go Single”) oraz 24,99 zł/mies. („Go Standard”) użytkownicy będą mogli zapoznać się z 1 lub 3 tytułami w miesiącu, a także bez limitu korzystać z biblioteki podcastów i ASMR. Nielimitowany abonament „Go Max” powraca do oferty. W ramach tej subskrypcji abonenci będą mogli bez limitów wybierać tytuły za katalogu niemal 150 tys. audiobooków, ebooków i podcastów.
Użytkownicy, którzy już korzystają z usług Empik Go, już od 20 maja będą mogli zmienić swój obecny plan subskrypcyjny. Zostanie skierowana do nich specjalna komunikacja.
– Pierwsza połowa roku upływa nam pod znakiem przygotowania jeszcze bardziej kompleksowej oferty. Słowem kluczem ostatnich tygodni stała się „dostępność”. Postawiliśmy sobie za cel, by każdy czytelnik – niezależnie od jego stanu materialnego, wieku, miejsca zamieszkania czy innych ograniczeń – miał dostęp do audiobooków, podcastów i ebooków. Oddajemy więc w ręce użytkowników aż 3 nowe plany abonamentowe i dziś możemy powiedzieć, że Empik Go jest dla każdego – mówił Beata Nowalska, dyrektor marketingu Empik Go.
Omnikanałowa ofensywa
Empik Go to już niemal 150 tysięcy audiobooków, ebooków oraz podcastów. Nowi słuchacze oraz czytelnicy będą mieli do wyboru kultowe tytuły pozyskane w ramach współpracy z wydawcami, oryginalne słuchowiska w gwiazdorskiej obsadzie, a także książki ukazujące się w multiformacie. Empik Go łączy w jednej usłudze sprzedaż usług abonamentowych, kart na liczbę tytułów, a także doładowań cyfrowych na 90, 180 i 360 dni.