W ramach projektu agencja odpowiada za kompleksową strategię komunikacji marki, media relations, pozycjonowanie eksperckie oraz działania edukacyjne i informacyjne związane z recyklingiem zużytego oleju spożywczego (UCO – used cooking oil) w ramach projektu Olejomaty.
EMKA S.A. to jedna z czołowych firm w Polsce zajmujących się unieszkodliwianiem odpadów medycznych i weterynaryjnych. Od ponad 30 lat dostarcza innowacyjne rozwiązania w zakresie ich odbioru, transportu i unieszkodliwiania, przyczyniając się do wyznaczania nowych standardów w branży. Dzięki nowoczesnemu podejściu i elastycznym usługom firma odgrywa kluczową rolę w budowaniu odpowiedzialnej gospodarki odpadowej w Polsce. Bazując na doświadczeniu w branży odpadów, firma rozszerzyła swoją działalność o odpady warsztatowe, oferując kompleksową obsługę warsztatów samochodowych w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów. Równolegle EMKA S.A. rozwija projekt Olejomaty, który ma na celu stworzenie sieci innowacyjnych punktów zbiórki zużytego oleju spożywczego w całej Polsce.
Good One PR realizuje kompleksowe działania komunikacyjne zarówno dla EMKA S.A., jak i projektu Olejomaty, dbając o spójność i skuteczność przekazu w obu obszarach. Agencja odpowiada za opracowanie i wdrożenie strategii PR, w tym prowadzenie biura prasowego, budowanie relacji z mediami oraz pozycjonowanie marki i jej ekspertów. W ramach współpracy wspiera także komunikację projektu Olejomaty, koncentrując się m.in. na działaniach edukacyjnych oraz realizacji działań kreatywnych. Dodatkowo agencja zapewnia bieżące doradztwo strategiczne oraz wsparcie w zakresie komunikacji kryzysowej.
– Nawiązanie współpracy z Good One PR to dla nas ważny krok w umacnianiu pozycji EMKA S.A. jako lidera nowoczesnych i zrównoważonych rozwiązań w gospodarce odpadowej. Szczególnie zależy nam na skutecznej komunikacji działań związanych z projektem Olejomaty, który nie tylko przyczynia się do wzrostu poziomu recyklingu, ale także angażuje społeczności lokalne w aktywną ochronę środowiska. Wierzymy, że dzięki strategicznemu wsparciu agencji uda nam się jeszcze skuteczniej edukować i inspirować społeczeństwo do ekologicznych zmian na szeroką skalę – mówi Małgorzata Rdest, wiceprezes EMKA.
Z ramienia agencji działania prowadzi zespół Healthcare&Lifestyle w składzie: Ewelina Jaskuła, senior account manager i Aleksandra Sykulska, senior account executive.