Wraz z rozwojem agencji hoh i poszerzaniem portfolio klientów, awansują także jej kluczowi pracownicy. Emilia Soroka objęła właśnie stanowisko senior influencer project manager.
Emilia dołączyła do zespołu hoh 1,5 roku temu jako influencer project manager. Od tego czasu zrealizowała kampanie dla marek takich jak Mastercard, KFC, Fantasia Danone, Tymbark, Uzdrovisco czy Pampers. Współodpowiada również za management twórczyń młodego pokolenia – Julii Szulikowskiej i Blanki Chmielewskiej.
Doświadczenie w influencer marketingu zdobywała wcześniej w agencjach Lettly i Spotlight, gdzie pracowała m.in. dla marek Lactacyd, L’Oreal, Iwostin, Neboa czy Longchamp.
– Od początku stawiamy na zespół, który rozwija się razem z nami i naszymi klientami. Dziś realizujemy coraz większe, bardziej złożone projekty dla topowych marek, a tacy ludzie jak Emilia są ich kluczową częścią – mówi Karolina Szaniawska, head of influencer team w hoh.