Emilia Metryka objęła stanowisko social media managera w agencji Social Lama

fot. mat. prasowe

Z początkiem listopada br. w strukturach agencji Social Lama, należącej do grupy marketingowo-doradczej Good One, stanowisko social media managera objęła Emilia Metryka.

Emilia Metryka związana jest z branżą digital od ponad sześciu lat. Do zespołu Social Lamy dołączyła w 2024 roku jako Senior Social Media Specialist, odpowiadając za kompleksową współpracę z klientem, tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji oraz treści contentowych.

Na nowym stanowisku zarządza zespołem specjalistów realizujących kompleksowe działania komunikacyjne dla takich marek jak m.in. FM Logistic, ENGIE Polska, Pracuj.pl, Kohersen czy galeria Rondo Wiatraczna. Do jej obowiązków należy tworzenie treści do mediów społecznościowych, prowadzenie komunikacji na profilach klientów, wspieranie rozwoju kompetencji zespołu, udział w postępowaniach przetargowych, przygotowywanie i wdrażanie koncepcji kreatywnych, a także doradztwo strategiczne. Prowadzi również wewnętrzne i zewnętrzne szkolenia z zakresu mediów społecznościowych.

Doświadczenie zdobywała m.in. w Warner Bros Discovery, gdzie odpowiadała za moderację i rozwój profili marek takich jak player.pl, VOD.pl, TVN czy HBO MAX. W kolejnych latach tworzyła materiały wideo promujące produkcje Player Original i MAX, prowadziła wywiady z aktorami i relacjonowała premiery oraz wydarzenia branżowe. Następnie w Result Media współtworzyła i rozbudowała dział social mediów, znacząco zwiększając liczbę klientów.

Emilia Metryka realizowała kampanie komunikacyjne dla marek z różnorodnych sektorów – od ubezpieczeń, FMCG i cyberbezpieczeństwa, przez beauty, AGD i nieruchomości, po motoryzację, rozrywkę i e-commerce. Jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej ze specjalizacją PR na Uniwersytecie SWPS.