Emilia Maj, dotychczasowa senior account managerka w agencji Publicis Consultants objęła rolę account directorki. Z kolei Rafał Blank awansował na stanowisko junior account managera.
Emilia Maj jest związana z Publicis Groupe, do której należy Publicis Consultants, od blisko pięciu lat. Swoje 12-letnie doświadczenie w branży PR zdobywała głównie w agencjach komunikacyjnych. Pracowała dla klientów z branży FMCG (m.in. LOTTE Wedel, systemu firm Coca-Cola w Polsce, czy Stock Polska), jak również tech, beauty i branży rolno-spożywczej. Realizowała projekty komunikacji zintegrowanej zarówno na polskim rynku, w krajach europejskich (takich jak Austria, Czechy, Szwecja, Finlandia) oraz w Chinach czy Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Do obowiązków Emilii będzie należeć rozwój praktyki Consumer, doradztwo strategiczne oraz nadzór nad projektami niestandardowymi i kampaniami 360° realizowanymi dla klientów agencji.
– Bardzo się cieszę, że moje dotychczasowe zaangażowanie w rozwój agencji Publicis Consultants zostało docenione. W ostatnich latach skupiliśmy się przede wszystkim na doskonaleniu kompetencji strategicznych i consultingowych, które stanowią fundament naszej działalności. W dobie clutteru informacyjnego wygrywać będą marki budujące swoją wiarygodność na wyznawanych wartościach oraz te, które stawiają na spójną i odważną komunikację. Dla nas oznacza to konieczność dalszego poszukiwania niestandardowych sposobów na dotarcie do konsumenta. Dlatego w najbliższej przyszłości skupimy się na rozwoju usług, które w kompleksowy sposób odpowiedzą na współczesne potrzeby marketerów i zarządów – mówi Emilia Maj.
Z kolei Rafał Blank – junior account manager, w nowej roli, oprócz dalszego rozwoju w obszarze komunikacji korporacyjnej, będzie odpowiedzialny za wsparcie w budowaniu innowacyjnych narzędzi pracy w oparciu o sztuczną inteligencję.
– Z pełną odpowiedzialnością mogę powiedzieć, że Publicis Consultants jest dziś zupełnie inną agencją niż ta, do której niegdyś dołączyłam. Tylko przez ostatnie trzy lata, w pełni wykorzystując potencjał rynkowy i siłę Publicis Groupe urośliśmy niemal trzykrotnie – biorąc pod uwagę wskaźnik fee income, ale przede wszystkim jako zespół. Staliśmy się agencją full-service świadczącą kompleksowe wsparcie PR dla liderów w swoich branżach. Dlatego niezmiernie się cieszę, że możemy wzmocnić naszą kadrę managerską w oparciu o tak doświadczonych, odpowiedzialnych i zaufanych pracowników – mówi Daria Tworek, managing partner w Publicis Consultants.
Agencja Publicis Consultants należy do Związku Firm Public Relations. Jest także partnerem Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej oraz prowadzi współpracę dydaktyczną z Wydziałem Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego oferując przy tym program stażowy dla studentów.