Elżbieta Konopińska-Dudek i Anna Chyl tworzą nową agencję badawczo-strategiczną Sedno

fot. mat. prasowe

Dwie doświadczone specjalistki – Elżbieta Konopińska-Dudek (strateżka marek, konsultantka) i Anna Chyl (badaczka, etnografka, strateżka) – łączą siły, tworząc Sedno, agencję badawczo-strategiczną działającą w ramach Grupy Przestrzeń.

Sedno w Grupie Przestrzeń ma być odpowiedzialne za to, co jest kluczowe dla powodzenia każdej dużej zmiany marketingowej – wypracowanie konkretnej i skutecznej strategii marki, jej pozycjonowania, popartych niezbędną wiedzą opartą na wielu różnorodnych metodach badawczych. Nowa agencja badawczo-strategiczna ma się wyróżniać agregowaniem każdego z trzech kluczowych obszarów niezbędnych do wypracowania dobrej strategii, czyli wiedzy konsultingowej, badawczej oraz klienckiej.

Jak mówi Ela Konopińska-Dudek – strategia powinna upraszczać, nadawać jasny, konkretny kierunek działaniom marketingowym. Zamiast tworzyć kolejne slajdy wykresów, mnożyć raporty z badań Sedno skupia się na użyteczności. Na bazie skrupulatnie dobranych danych tworzy przejrzyste rekomendacje, odpowiadając na najważniejsze pytanie: to, co teraz powinna zrobić moja marka? To właśnie nastawienie na praktyczne zastosowanie, plan działania, wyraźne zmapowanie priorytetów i ustalenie konkretnego planu działania stoi w centrum naszej filozofii.

Dlatego też Sedno nie ma ambicji jedynie rozwijać strategii na potrzeby swoich klientów, ale też pozostawać z nimi w procesie, dając pewność przeniesienia kluczowych założeń na realną i widzianą już przez konsumentów egzekucję strategii.

W świecie przesyconym komunikatami i chaosem informacyjnym pomagamy markom odzyskać jasność i skupić się na tym, co naprawdę istotne. Zamiast komplikować, upraszczamy. Pomagamy dotrzeć do sedna sprawy, dbając przy tym o to, by tworzone przez nas strategie były możliwe do zrealizowania, jak i dbamy o to, by strategia nie została zgubiona w pracach egzekucyjnych – mówi Ania Chyl.

Obie współtwórczynie Sedna mają blisko dekadę doświadczenia w tworzeniu komunikacji i strategii marek. Strategiczna oferta Grupy Przestrzeń była rozwijana już od pewnego czasu, dlatego nowy brand może pochwalić się realizacją szeregu projektów strategicznych dla takich marek jak: Frisco, Bobofrut, Kaktus, La Roche Posey, Google, OLX, Decathlon. W projektach badawczych Sedno wspierało już takie marki jak Fazer czy Vistula. 

Konopińska-Dudek dotychczas była związana z agencją Przestrzeń, specjalizując się w złożonych procesach repozycjonujących. Chyl zdobywała doświadczenie w obszarach badań i strategii, pracując m.in. dla Assembly, Stratosfera i Izmałkowa.

W myśl filozofii Grupy Przestrzeń nowa agencja jest wspierana również perspektywą doświadczonych partnerów o różnych profilach kompetencji, zarówno klienckich, strategicznych, jak i badawczych. W gronie tych osób są m.in. Natalia Babczyńska (menedżerka z bogatym doświadczeniem budowania marek), Karolina Kulinek (strateżka i marketerka z ponad 20-letnim doświadczeniem), dr Bogna Kietlińska-Radwańska (socjolożka i badaczka kultury) oraz Igor Zajda (strateg i menedżer, co-founder Przestrzeni).

Sedno kieruje swoją ofertę do marek na różnych etapach rozwoju – od tych, które dopiero szukają swojego miejsca na rynku, po te, które potrzebują nowego otwarcia, uporządkowania tożsamości lub przemyślenia komunikacji na nowo.