Electrolux został głównym partnerem kultowego serialu „Rodzinka.pl”

Electrolux, szwedzka marka i lider w produkcji sprzętów ADG, jest głównym partnerem serialu „Rodzinka.pl”, który wraca na ekrany telewizorów tej jesieni. Wystartowała kampania z udziałem Olgi Kalickiej i Macieja Musiała, którzy są ambasadorami marki i głównymi bohaterami produkcji TVP. Za partnerstwo z serialem (lokowanie produktu, sponsoring) i koordynację działań promocyjnych odpowiedzialna jest agencja digitalowo-contentowa LiquidThread. Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Zenith. Obie agencje należą do Publicis Groupe.

Po kilkuletniej przerwie, znany i lubiany polski serial komediowy „Rodzinka.pl” powraca na antenę TVP z kolejnym, już 17 sezonem z Maćkiem Musiałem i Olgą Kalicką w rolach głównych. Aktorzy od lat współpracują z marką Electrolux, a teraz pełnią rolę jej ambasadorów. Oprócz publikacji na prywatnych kanałach twórców, zaplanowano kampanię w prasie lifestylowej i tv guides (offline i online).

Aktorzy w wywiadach opowiadają o emocjach związanych z powrotem na plan zdjęciowy, ale również o swoich przyzwyczajeniach i codziennych czynnościach, które są łatwiejsze dzięki produktom marki Electrolux. Podkreślają zalety takie jak skandynawski design i innowacyjne technologie sprzętów kuchennych i domowych Electrolux, które są połączeniem prostoty i intuicyjności. Kampanię wspierają również działania w mediach społecznościowych.

Wejście w tak popularny format jest świetną okazją do zaprezentowania naszych innowacyjnych sprzętów zarówno w domu serialowych Boskich, jak i samych ambasadorów. Dzięki tej współpracy, pokazujemy jak pralki, odkurzacze bezprzewodowe, czy piekarniki parowe marki Electrolux łączą nowoczesny design oraz wygodę, ułatwiając codzienne czynności ulubionych bohaterów mówi Izabela Sługocka, brand activation manger Electrolux.

To już kolejna odsłona współpracy z Kalicką i Musiałem. W 2024 roku powstał  miniserial youtubowy z ich udziałem pt. „Domowe historie”, który pełnił rolę kampanii edukacyjnej w celu szerzenia świadomości na temat tego, jak wybierać najbardziej energooszczędne sprzęty.

Zapraszamy do oglądania nowych odcinków Rodzinki.pl!