Interaktywna kampania na ekranach digital out of home zaskoczyła pasażerów na dworcu w Krakowie. Podczas konferencji Invest Cuffs ekrany zainstalowane na stacji zostały zsynchronizowane z rozkładem jazdy. Po wjeździe pociągu na stację na ekranach pojawiały się spersonalizowane komunikaty dla gości z danego regionu. Hasła nawiązywały do lokalnych symboli i tematyki konferencji.
Invest Cuffs to doroczne spotkanie zrzeszające branżę rynku inwestycyjnego. Jest to największe tego typu wydarzenie w Polsce i jedno z największych w Europie. Rok rocznie przyciąga ono do Krakowa ekspertów, przedstawicieli najważniejszych podmiotów w branży, klientów instytucjonalnych oraz detalicznych. Aby przywitać uczestników konferencji w unikalny i angażujący sposób, a także zwiększyć świadomość wokół wydarzenia przeprowadzono interaktywną kampanię reklamową.
W trakcie trwania konferencji Invest Cuffs w Krakowie, ekrany Screen Network, zainstalowane na dworcu głównym, zostały zintegrowane z rozkładem jazdy pociągów, co pozwoliło na automatyczne wyświetlanie personalizowanych komunikatów powitalnych dla przyjeżdżających z różnych części kraju. Pociągi wjeżdżające na stację aktywowały wyświetlanie dedykowanych haseł. Po wjeździe pociągu z Katowic ekrany wyświetlały hasło: „Witamy Śląsk, razem wykopiemy najlepsze inwestycje!”, podróżnych z Poznania powitano hasłem: „Wiesz już, w co zainwestujesz bejmy?”.
– Łącząc lokalne symbole z tematyką konferencji, przyciągaliśmy uwagę odbiorców, angażując ich w bezpośredni i osobisty sposób – mówi Aleksandra Strzelecka, manager ds. komunikacji Screen Network. – Dzięki temu stworzyliśmy zapadające w pamięć hasła i podkreśliliśmy nowoczesny charakter konferencji – dodaje.
W ten sposób Digital Network i Invest Cuffs zdołały w niepowtarzalny sposób przyciągnąć uwagę podróżnych oraz zaangażować ich w tematykę konferencji już od momentu przyjazdu do Krakowa.
– Wykorzystaliśmy autorskie oprogramowanie zarządzania emisją Screen Network, które jest odpowiedzialne za realizację kampanii, nie tylko do jej technicznej realizacji, ale również do analizy danych. Co pozwoliło na optymalizację komunikatów w czasie rzeczywistym – tłumaczy Damian Rezner, dyrektor operacyjny i członek zarządu Screen Network. – Kampania jest świetnym przykładem na to, jak reklama DOOH może być wykorzystywana w coraz bardziej kreatywny i efektywny sposób – dodaje.
Marcin Wenus, prezes zarządu fundacji Invest Cuffs – Edukacja i Rozwój Rynków Finansowych zwraca z kolei uwagę, że personalne przywitanie gości przybywających na tegoroczny kongres wpłynęło pozytywnie na odbiór samego wydarzenia jeszcze przed jego oficjalnym rozpoczęciem.
– Uczestnicy tegorocznej edycji Invest Cuffs docenili naszą troskę o najdrobniejsze szczegóły. Dla wielu z nich kongres rozpoczął się tuż po wyjściu z pociągu, a nie dopiero po przekroczeniu progu Centrum Kongresowego ICE Kraków. Wykorzystanie nośników cyfrowych znajdujących się na dworcu przyczyniło się także do promocji samego wydarzenia wśród tysięcy gości przybywających do Krakowa, dzięki czemu część z nich również wzięła udział w Invest Cuffs – wskazuje Marcin Wenus. – Dynamiczna kampania na dworcu głównym w Krakowie pokazuje, jak kreatywne podejście do reklamy może wzbogacić doświadczenia odbiorców i podkreślić unikalny charakter wydarzeń takich jak Invest Cuffs – dodaje.