eBay wybiera Ogilvy PR na swojego partnera w Polsce

fot. unsplash.com/@megapixel_world

eBay stawia na Ogilvy PR w Polsce. Agencja wesprze platformę w umacnianiu pozycji wśród lokalnych sprzedawców.

Jako dyrektorka zarządzająca, niezmiernie się cieszę mogąc powitać w naszej biznesowej rodzinie tak prestiżowego klienta jak eBay. To potwierdza, że ciężka praca i zaangażowanie zespołu są doceniane i przynoszą rezultaty – komentuje Katarzyna Walewska-Napiórkowska, managing director Ogilvy PR.

Ogilvy PR Poland będzie odpowiedzialne za wzmacnianie pozycji eBay na polskim rynku poprzez działania komunikacyjne, tworzenie angażujących treści i materiałów informacyjnych, nawiązywanie i rozwijanie relacji z mediami, organizowanie kampanii informacyjnych i promocyjnych, a także wspieranie obecności eBay na wydarzeniach branżowych.

Odpowiedzialnym za działania dla nowego klienta jest Arkadiusz Sęga, senior account executive, a zespołem po stronie agencji kieruje Ewa Zambrzycka-Rozner, account director, na co dzień zajmująca się strategiczną obsługą klientów, zarządzaniem zespołem i dalszym rozwojem portfolio agencji.

Współpraca z eBayem to dla nas ekscytujące wyzwanie i potwierdzenie kompetencji Ogilvy PR w obszarze dynamicznie rozwijającego się rynku e-commerce. Cieszymy się, że możemy wspierać markę, lidera innowacji technologicznych w handlu online, pomagając jej umocnić pozycję na polskim rynku – dodaje Ewa Zambrzycka-Rozner, account director Ogilvy PR.