Po raz kolejny agencja kreatywna 180heartbeats + JUNG v MATT zaprojektowała i zrealizowała dla E.ON Polska kampanię edukacyjną, która zmienia sposób myślenia mieszkańców stolicy o odpowiedzialnym i ekonomicznym korzystaniu z prądu. Tegoroczna czerwcowa edycja nosiła nazwę „Warszawa świeci przykładem”.
Warszawska agencja 180heartbeats + JUNG v MATT kreuje kampanie promocyjne
i wizerunkowe dla E.ON Polska już od czterech lat. Tym razem agencja stworzyła dla klienta kampanię edukacyjną mającą na celu promować świadome i odpowiedzialne, a przy tym oszczędne wykorzystywanie energii elektrycznej.
– Tegoroczna odsłona naszej kampanii dla E.ON Polska miała charakter lokalny i obejmowała trzy etapy. Rozpoczęliśmy badaniami fokusowymi, następnie uruchomiliśmy kampanię outdoorową, digitalową i w social mediach oraz aktywację konsumencką. Dzięki kompleksowemu podejściu – badaniom, nowoczesnym kanałom komunikacji oraz elementom grywalizacji – realizacja pomogła naszemu klientowi wpłynąć na świadomość i postawy związane z użytkowaniem elektryczności mieszkańców Warszawy i umocniła wizerunek E.ON Polska jako eksperta w dziedzinie edukacji energetycznej – podkreśla Łukasz Deoniziak, business & experience marketing director w 180heartbeats + JUNG v MATT
W ramach działań agencja stworzyła także stronę internetową Warszawa Świeci Przykładem, gdzie konsumenci mogli poznać praktyczne porady dotyczące oszczędzania energii, obejrzeć materiały wideo oraz poznać ciekawe informacje na temat wyjątkowych warszawskich budynków i miejsc.
W lipcu odbył się również konkurs, w którym warszawiacy mogli sprawdzić swoją wiedzę w quizie o oszczędzaniu prądu i wskazać budynki, które są dla nich tak ważne i wyjątkowe, że powinny znaleźć się na wirtualnej mapie stolicy stworzonej w ramach projektu. Najczęściej wybierane lokalizacje zostały dodane do interaktywnej mapy dostępnej na stronie kampanii. Na zwycięzców czekały bilety m.in. do Muzeum Sztuki Nowoczesnej, warszawskiego ZOO i Muzeum Świat Iluzji.