E-muzyka.pl prezentuje Buzzinn – butikowy management twórców internetowych i dział kreatywny

fot. mat. prasowe

Buzzinn to butikowy management influencerów oraz dział kreatywny łączący marki z twórcami internetowymi i muzycznymi. Na polskim rynku wyróżnia się integrując influencer marketing z profesjonalną produkcją muzyczną. Oprócz klasycznych kampanii digitalowych Buzzinn realizuje również niestandardowe projekty muzyczne – od tworzenia unikalnych jingli reklamowych po sponsoring artystów i wydarzeń.

Buzzinn to część E-muzyka S.A. – najważniejszego dystrybutora muzyki cyfrowej w Polsce, który od ponad 20 lat współpracuje z wytwórniami muzycznymi oraz niezależnymi artystami. Zarówno E-muzyka S.A., jak i Buzzinn należą do grupy kapitałowej Empik.

– Wraz z rozwojem Multi Channel Network oraz rosnącą popularnością influencer marketingu, pojawiła się potrzeba wsparcia twórców, nie tylko muzycznych ale i internetowych. E-muzyka od lat jest blisko artystów, więc naturalne było wykorzystanie tego potencjału w komercyjnych współpracach z markami. Buzzinn to miejsce, w którym marketing i świat muzyki, daje nam możliwość realizacji kreatywnych i dopasowanych do potrzeb klientów projektów. W scope naszego działu są m.in współprace ambasadorskie, realizacja utworów reklamowych z dystrybucją na wszystkich platformach streamingowych oraz sponsoring wydarzeń i artystów muzycznych – mówi Ewelina Zacharska-Duchnik, head of commercial partnership & talents management.

Buzzinn wspiera w karierze topowych influencerów, takich jak m.in Oliwia Misztal, Artur Sikorski, Mateusz TROMBA, Evelina Ross czy Blanca Grodzicka. W zależności od potrzeb klientów odpowiada również za koncepcję współpracy, produkcję treści, prowadzenie kampanii oraz raportowanie wyników. Dział kreatywny realizuje również projekty z twórcami spoza swojej sieci, współpracując z  rozpoznawalnymi markami, takimi jak m.in. Adidas, Grupa L’Oréal, Calvin Klein, Lubella czy T-Mobile.

Jako oficjalna sieć partnerska YouTube, Buzzinn oferuje również kompleksową obsługę twórców tej platformy – od pozycjonowania po monetyzację treści i kampanie reklamowe. W jej portfolio znajdują się popularne kanały takie jak m.in. Monika Kociołek, NATSU, Julia Żugaj czy Lexy Chaplin.

Zespół Buzzinn tworzą doświadczeni eksperci, w skład zespołu który czuwa nad twórcami oraz kampaniami wchodzą Ewelina Duchnik-Zacharska jako head of commercial partnership & talents management, Maciej Tkaczyk, head of streaming operations & client success, Aleksandra Szkiłądź, talents & project manager, Adrianna Walasiak jako new business sales manager oraz Jakub Leszczyński, new business development.