Chromatique zatrudnił niedawno dwie nowe osoby do działu kreacji, stawiając na świeże spojrzenie, ale również doświadczonych specjalistów. Do zespołu agencji dołączyli Michał Baluch i Adam Rudzki.
Agencja Chromatique stawia na rozwój zespołów, szczególnie działu kreacji, do którego w ostatnim czasie dołączyły dwie nowe osoby. Michał Baluch na stanowisku senior copywriter oraz Adam Rudzki jako senior art director wzmacniają swoim doświadczeniem team CHR, pracując z kluczowymi klientami agencji.
Michał Baluch objął w Chromatique stanowisko senior copywritera. Już od kilkunastu lat współtworzy skuteczną komunikację dla wielu marek i firm w rozmiarach od XXS do XXL – 360 stopni i na rynku europejskim. Wcześniej pracował w GPD i agencjach Publicis Groupe, a także prowadził zajęcia ze studentami na UKW w Bydgoszczy. Michał wymyśla i bardzo dba o to, aby nie zwymyślać, a więc kładzie również nacisk na procesy i komunikację w zespole. Uważa, że w przeciwieństwie do komunikacji z narzędziami AI, proszenie i dziękowanie jest bardzo ekologiczne.
Adam Rudzki dołączył na stanowisko senior art directora. Od 15 lat tworzy kreatywną komunikację reklamową dla marek globalnych i lokalnych. Do tej pory pracował w działach kreacji m.in. JWT, Grey, BBDO, Ogilvy, a jego kampanie zostały nagrodzone na Polskim Festiwalu Reklamy (KTR). Jego umiejętności zostały wysoko docenione – jako projektant znalazł się m.in. w prestiżowym rankingu Adweek Talent 100. Jedne z brandów, z którymi miał okazję współpracowac to Żywiec, Pepsi, eObuwie, Unilever, Mercedes, Lays, mBank oraz Allegro.
To nie koniec zmian w strukturze Agencji. Wzmocniony został także dział client service. Paulina Śron awansowała na stanowisko group account head, a team kliencki wzmocniły nowe osoby na stanowiskach egzekucyjnych – Paulina Miernik i Natalia Gorzelańczyk.