Dwie nowe osoby w agencji Chromatique wzmacniają dział kreacji

fot. mat. prasowe

Chromatique zatrudnił niedawno dwie nowe osoby do działu kreacji, stawiając na świeże spojrzenie, ale również doświadczonych specjalistów. Do zespołu agencji dołączyli Michał Baluch i Adam Rudzki.

Agencja Chromatique stawia na rozwój zespołów, szczególnie działu kreacji, do którego w ostatnim czasie dołączyły dwie nowe osoby. Michał Baluch na stanowisku senior copywriter oraz Adam Rudzki jako senior art director wzmacniają swoim doświadczeniem team CHR, pracując z kluczowymi klientami agencji.

Michał Baluch objął w Chromatique stanowisko senior copywritera. Już od kilkunastu lat współtworzy skuteczną komunikację dla wielu marek i firm w rozmiarach od XXS do XXL – 360 stopni i na rynku europejskim. Wcześniej pracował w GPD i agencjach Publicis Groupe, a także prowadził zajęcia ze studentami na UKW w Bydgoszczy. Michał wymyśla i bardzo dba o to, aby nie zwymyślać, a więc kładzie również nacisk na procesy i komunikację w zespole. Uważa, że w przeciwieństwie do komunikacji z narzędziami AI, proszenie i dziękowanie jest bardzo ekologiczne.

Adam Rudzki dołączył na stanowisko senior art directora. Od 15 lat tworzy kreatywną komunikację reklamową dla marek globalnych i lokalnych. Do tej pory pracował w działach kreacji m.in. JWT, Grey, BBDO, Ogilvy, a jego kampanie zostały nagrodzone na Polskim Festiwalu Reklamy (KTR). Jego umiejętności zostały wysoko docenione – jako projektant znalazł się m.in. w prestiżowym rankingu Adweek Talent 100. Jedne z brandów, z którymi miał okazję współpracowac to Żywiec, Pepsi, eObuwie, Unilever, Mercedes, Lays, mBank oraz Allegro.

To nie koniec zmian w strukturze Agencji. Wzmocniony został także dział client service. Paulina Śron awansowała na stanowisko group account head, a team kliencki wzmocniły nowe osoby na stanowiskach egzekucyjnych – Paulina Miernik i Natalia Gorzelańczyk.