Drogeria dm świętuje 30. urodziny marki własnej Balea

fot. mat. prasowe

W drogeriach dm przez cały lipiec trwa wielkie świętowanie 30. urodzin marki Balea. Z tej okazji w aplikacji dm na klientów czekają kupony – 20% na wszystkie artykuły marki do pielęgnacji włosów i ciała. Balea to najpopularniejszy brand dm, który bardzo szybko pokochali także polscy klienci, o czym świadczą tzw. topki we wszystkich kanałach sprzedaży drogerii. Balea w liczbach to ponad 600 produktów w kilkudziesięciu kategoriach. 

Balea debiutowała na rynku niemieckim w 1995 roku produktami do kąpieli i pielęgnacji. Marka szybko rozwijała się i już w 2009 roku wprowadzono do sprzedaży serię do włosów Balea Professional, a zaledwie rok później oferta została wzbogacona o serię Balea Med dedykowaną pielęgnacji szczególnie wrażliwej skóry. Oferta Balea to prawdziwe bogactwo, w którym każdy znajdzie coś dla siebie.

Dziś Balea to szeroki wybór produktów do kompleksowej pielęgnacji. Oferta jest tak różnorodna, jak potrzeby klientów, dlatego w dm można znaleźć kosmetyki do skóry młodej, dojrzałej, wrażliwej i normalnej; do twarzy, ciała i włosów. Dla kobiet i mężczyzn, nie brakuje dezodorantów i antyperspirantów, a nawet produktów do depilacji, czy akcesoriów – mówią Barbara Schmehl i Grzegorz Gerus, dyrektorowie obszaru marketingu i zakupów dm w Polsce. Jesteśmy dumni, że wreszcie także polskim klientom możemy zaoferować produkty wysokiej jakości, dostępne na niemieckim rynku od już od 30 lat, które są jednocześnie przystępne cenowo. I nie bez powodu o jakości mówimy na pierwszym miejscu, bo jest dla nas priorytetem. Składają się na nią starannie dobrane receptury i surowe kontrole. Dzięki temu produkty Baleana rodzimym rynkuregularnie otrzymują najwyższe oceny w testach porównawczych i niezmiennie cieszą się uznaniem klientów – dodają.

Marki dm na pierwszym miejscu w kategorii zadowolenia klientów pod względem jakości i ceny

Obecnie w portfolio dm znajduje się 29 marek własnych, w tym alverde NATURKOSMETIK, babylove, Balea, czy dmBio, co daje łącznie około  8000 produktów. Warto podkreślić, że w czasach rosnących cen żywności i innych dóbr codziennego użytku to właśnie marki własne zyskują na popularności, co pokazuje wynik badania Private Label Monitor 2025*, opracowanego przez instytut badań rynku Ipsos we współpracy z Lebensmittel Zeitung.

Zgodnie z opublikowanymi wynikami badania, marki dm cieszą się szczególnie wysokim poziomem zaufania wśród konsumentów i należą do „mistrzów jakości”, przede wszystkim właśnie robią wrażenie na respondentach najlepszym stosunkiem jakości do ceny. W segmencie drogerii, dm i jej marki zajęły pierwsze miejsce w kategorii zadowolenia klientów pod względem jakości i ceny. Według Private Label Monitor* zaufanie konsumentów do marek własnych ogólnie rośnie. 73% respondentów (rok poprzedni: 69%) ocenia je jako równie godne zaufania jak marki producentów.

Z okazji 30-lecia marki Balea dla jej fanów drogeria dm przygotowała specjalna kampanię, która potrwa do 31 lipca w wybranych kanałach własnych dm. W ramach kampanii klienci mogą aktywować kupon w aplikacji dm z 20% rabatem na artykuły Balea do pielęgnacji włosów i ciała. Kupon jest ważny od 1 do 31.07.2025 r. i można go zrealizować jednorazowo, na dowolną liczbę artykułów.