Dr. Beckmann wystartował z kampanią promującą nową linię produktów Magic Leaves

Agencje z portfolio grupy marketingowo-technologicznej Group One realizują najnowszą kampanię dla marki Dr. Beckmann promującej nową linię produktów Magic Leaves. Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Mediaplus we współpracy ze spółką MarTech i e-commerce connected Salestube, agencją Labcon relevant stories.  

Dr. Beckmann to globalna marka oferująca innowacyjne produkty do prania i czyszczenia, znana z zaawansowanych formuł skutecznie usuwających plamy i dbających o delikatne materiały. Dzięki ponad 80-letniemu doświadczeniu firma pochodząca z Niemiec zdobyła zaufanie konsumentów na całym świecie, wprowadzając na rynek rewolucyjne rozwiązania takie jak Magic Leaves – wyjątkowo wydajne listki piorące i czyszczące. Dodatkowo marka stawia na troskę o środowisko, poprzez ograniczenie zawartości mikroplastiku w swoich opakowaniach przyczynia się do zmniejszenia negatywnego wpływu na naszą planetę.

Najnowsza kampania Dr. Beckmann obejmuje trzy kategorie produktów: listki piorące, które dzięki nowej formule zapewniają jeszcze lepsze rezultaty, oraz dwie nowości na rynku – listki czyszczące do WC i uniwersalne listki czyszczące. Działania mające na celu zwiększenie świadomości oraz rozpoznawalności marki prowadzone będą do połowy listopada.

Kampania Dr. Beckmann Magic Leaves obejmuje szerokie działania w kanałach digital (display, rich media, wideo), VOD, paid social oraz działania w modelu advocacy obejmujące influencer marketing oraz testy konsumenckie na portaflu Ofeminin, a także w kinach. Za realizację kampanii, strategie, planowanie i zakup mediów dla marki odpowiada agencja Mediaplus, będąca częścią Group One. W ramach modelu house of communication, agencja współpracuje z Salestube, odpowiadającym za obszary paid social i programmatic oraz z agencją Labcon, zajmującą się obsługą mediów społecznościowych i współpracą z influencerami.