DOUGLAS Group – europejski retailer numer jeden omnichannel w kategorii premium beauty, rozpoczął sezon świąteczny międzynarodową kampanią 360 stopni pod hasłem „PODARUJ PIĘKNO”. Poprzez historie inspirowane obdarowywaniem kosmetykami, DOUGLAS celebruje magię dawania i otrzymywania, emocjonalne więzi oraz niezapomniane chwile. Kampania, opracowana we współpracy z agencją kreatywną Jung von Matt, została uwieczniona przez fotografkę Esther Haase oraz reżyserkę Giadę Bossi. Rozpoczęła się 03.12 i będzie realizowana międzynarodowo we wszystkich kanałach online i offline.
– Wszyscy znamy radość płynącą z otrzymywania przemyślanych prezentów oraz piękne uczucie spełnienia czyjegoś szczególnego życzenia – to właśnie nazywamy ‘DOUGLAS feeling’ – mówi Anke Menkhorst, SVP group marketing w DOUGLAS Group. – W tegorocznej kampanii świątecznej koncentrujemy się na intymnych momentach miłości i wdzięczności między ludźmi w czasie świąt – oraz na tym, jak przemyślany, spersonalizowany prezent kosmetyczny może stać się pięknym wyrazem miłości. Dzięki szerokiej ofercie produktów i zestawów dostępnych w naszych perfumeriach, sklepie internetowym i aplikacji, DOUGLAS oferuje inspirujące doświadczenie zakupowe dla każdego, kto szuka idealnego prezentu świątecznego – dodaje.
W kampanii DOUGLAS ponownie kładzie nacisk na kolor marki – miętowy – wyróżniający się odcień kojarzony z odświeżeniem oraz jakością premium, silnie utożsamiany z DOUGLAS. Miętowe opakowania prezentowe stanowią powtarzający się element we wszystkich materiałach wizualnych, tworząc zapadającą w pamięć i rozpoznawalną kampanię. Zgodnie z modelem omnichannel DOUGLAS Group kampania będzie realizowana międzynarodowo we wszystkich kanałach – w tym w telewizji, prasie, mediach zewnętrznych, online oraz w sklepach – zapewniając spójne i kompleksowe doświadczenie marki.
Międzynarodową aktywację kampanii uzupełnią lokalne, innowacyjne koncepty eventowe. W dniach 04-06 grudnia 2024, w godzinach 11-20, w warszawskiej Elektrowni Powiśle marka otwiera DOUGLAS Christmas POP-UP. Z okazji zbliżających się świąt, w specjalnie zaaranżowanej strefie odwiedzający znajdą wiele pomysłów na trafiony prezent, będą mogli zrobić świąteczne zdjęcie w formie kartki pocztowej i skorzystać z zakupowych promocji. Będzie to także doskonała okazja, by zapoznać się z nowinkami ze świata beauty, zaprezentowanymi w dedykowanych strefach marek. Podczas 3-dniowego wydarzenia na klientów będą czekać wyjątkowe oferty na zakup prezentów dla bliskich, min. przy zakupach za 349 zł każdy otrzyma modną torbę typu teddy bag, wszyscy klienci otrzymają voucher o wartości 50 zł (ważny stacjonarnie do 24.12.2024).
Kampania wystartowała 13 listopada br. i zakłada widoczność w perfumeriach w całym kraju, kanałach digital kanałach social media Douglas oraz kampanii outdoorowej. Kampania jest promowana szeroko w telewizji.
Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja WaveMaker.