DoubleVerify wprowadza DV Authentic AdVantage

fot. unsplash.com/@samsonyyc

DoubleVerify ogłosiło wprowadzenie DV Authentic AdVantage – pierwszego tego rodzaju rozwiązania, które łączy sprawdzone rozwiązania DV w zakresie weryfikacji jakości mediów z DV Scibids AI, w celu osiągania lepszych wyników w zamkniętych środowiskach medialnych. Rozwiązanie początkowo zostanie wdrożone na zamkniętych platformach wideo, umożliwiając reklamodawcom zwiększenie skuteczności kampanii bez kompromisu w zakresie bezpieczeństwa marki.

Marketerzy od dawna stają przed wyborem między skalą a jakością, chcąc emitować reklamy przy treściach wideo premium, nie zwiększając jednocześnie kosztów zakupu (CPM), co wymusza wybór między zasięgiem a jakością mediów – powiedział Mark Zagorski, CEO DoubleVerify. – DV Authentic AdVantage eliminuje ten kompromis, łącząc ochronę jakości mediów i optymalizację efektywności kampanii w jedno, usprawnione rozwiązanie. Ta innowacja pomaga markom zwiększyć efektywność wydatków, poszerzyć zasięg i osiągnąć przełomowe wyniki w zamkniętych „walled gardens” – dodaje.

Kluczowe korzyści dla reklamodawców korzystających z DV Authentic AdVantage:

  • Ochrona wartości marki: Reklamodawcy mają pewność, że ich reklamy pojawiają się w bezpiecznym i odpowiednim kontekście, zgodnie z preferencjami językowymi i standardami marki.
  • Maksymalizacja efektywności kampanii: Możliwości automatycznego optymalizowania efektywności kampanii, dzięki automatycznym dostosowaniom ofert (bid-ów) i alokacjom budżetu, wspieranym przez wiodącą w branży technologię aktywacji AI.
  • Weryfikacja jakości i pomiar wyników: Weryfikowanie jakości mediów i ocenianie efektów kampanii dzięki szczegółowym analizom i raportowaniu w ramach DV Pinnacle®, zintegrowanej platformy usług i analityki DoubleVerify.

DV Media AdVantage Platform (DV MAP)

DV Authentic AdVantage opiera się na sile platformy DV Media AdVantage Platform (DV MAP) – nowej strukturze, która pozwala markom wykorzystać potencjał i synergię szerokich możliwości DoubleVerify, w tym podstawowej weryfikacji, optymalizacji opartej na AI oraz pomiaru wyników. Reklamodawcy mogą korzystać z tych elementów, aby maksymalizować skuteczność mediów i osiągać konkretne wyniki biznesowe we wszystkich kanałach, urządzeniach i formatach.

Platforma DV MAP opiera się na trzech filarach:

  • Weryfikacja (Verify): Ochrona wartości marki i ograniczenie “waste” dzięki wskaźnikom jakości mediów DV, obejmującym fraudy, viewability, brand suitability, attention, kontekst i inne aspekty – we wszystkich transakcjach medialnych i formatach.
  • Optymalizacja (Optimize): Zwiększenie efektywności kosztowej i maksymalizowanie efektywności kampanii dzięki opartej na AI optymalizacji w czasie rzeczywistym – wykorzystując DV Scibids AI.
  • Udowodnienie skuteczności (Prove): Pokazanie i analiza impaktu kampanii dzięki pomiarowi wyników wspieranemu przez DV Rockerbox, który dostarcza oparte na danych insighty, poprawiające przyszłe planowanie i optymalizacje.

Platforma DV Media AdVantage realizuje synergię naszych podstawowych możliwości weryfikacyjnych oraz niedawno nabytych technologii, łącząc nasze zaufane dane, optymalizację opartą na AI i pomiar wyników kampanii w jednej platformie – dodaje Zagorski. To przełomowy krok w rozwoju DV i nowy paradygmat dla całej kategorii weryfikacji oraz reklamy digital jako całości. Co najważniejsze, idealnie wpisuje się w główny cel zakupu mediów – pomoc markom w maksymalizacji jakości i wykazanie ROI z każdego wydanego dolara – dodaje.

Wdrożenie strategicznej wizji DV

DV MAP reprezentuje znaczący krok milowy w ewolucji DV – od dostawcy weryfikacji mediów do kompleksowej platformy efektywności mediów. Ta transformacja odpowiada na rosnące zapotrzebowanie na przejrzystość, efektywność i policzalność w reklamie digital.

DoubleVerify dokonało w 2023 r. przejęcia Scibids, firmy zajmującej się optymalizacją kampanii cyfrowych, właśnie po to aby wprowadzić bezpośrednio do swojej oferty optymalizację kampanii opartą na AI. DV Scibids AI wykorzystuje dane na poziomie pojedynczych wyświetleń (w tym ceny), dane first-party oraz zaufane dane pomiarowe stron trzecich (third-party), aby dynamicznie generować niestandardowe algorytmy licytacyjne dopasowane do indywidualnych KPI kampanii marki.

Na początku tego roku DV przejęło Rockerbox, zintegrowaną platformę pomiaru marketingowego, która oferuje rozwiązania takie jak Multi-Touch Attribution (MTA), Marketing Mix Modeling (MMM) i rozwiązania Testowania Przyrostowości, które dowodzą skuteczności kampanii i dają wiedzę o bieżących optymalizacjach poprzez dane dotyczące wyników i insighty.