DoubleVerify ogłosiła uruchomienie kontroli na poziomie treści (content-level controls) dla kanałów Facebook i Instagram (Feed oraz Reels) – ten ruch wzmacnia obecność i pozycję DV w obszarze zaufanych, niezależnych narzędzi do zapewniania bezpieczeństwa marek i wydajności mediów. Nowe narzędzia pozwolą reklamodawcom proaktywnie unikać treści, które uznają za nieodpowiednie, zanim ich reklamy zostaną wyświetlone, zwiększając możliwości komunikacyjne ich marek na platformach Meta.
– Nowe mechanizmy DV kontroli na poziomie treści to game-changer dla reklamodawców – powiedział Mark Zagorski, CEO DoubleVerify. – Łącząc prebid i kontrolę kontentu z pomiarami post-bid, umożliwiamy markom maksymalizację zarówno jakości, jak i wpływu ich kampanii. Reklamodawcy mogą mieć pewność, że ich reklamy pojawiają się w środowiskach zgodnych z wartościami ich marki, zwiększając efektywność mediów i zwrot z inwestycji w reklamę. Ta nowość wzmacnia nasze zaangażowanie w dostarczanie wiodących w branży, niezależnych rozwiązań, które pomagają markom poprawić zasięg jakościowy i generować znaczące zaangażowanie na platformach takich jak Facebook i Instagram – dodał.
Wdrożenie kompleksowej strategii uwierzytelniania mediów dostosowuje mechanizmy ochrony do pomiarów post-bid, zapewniając markom znaczną dodatkową wartość. Pomiary post-bid analizują treść po zakupie wyświetleń, oferując reklamodawcom wgląd w emisję reklam zgodną z preferencjami ich marki. Z kolei nowo uruchomione przez DV mechanizmy prewencyjne oceniają zasoby przed wyświetleniem reklam i automatycznie identyfikują treści, które plasują się poniżej progu bezpieczeństwa marki i nie są zgodne z poziomami dopasowania firmy – wspierając emisję reklam w odpowiednich środowiskach. Takie podejście pomaga markom optymalizować przyszłe kampanie i decyzje dotyczące inwestycji w media.
Dodatkowo DV wprowadza 30 nowych i unikalnych kategorii (w kontekście unikania i dopasowania treści), takich jak Młodzież i Młodzi Dorośli, Rozrywka dla Młodzieży czy Hazard.
Te rozszerzone kategorie oferują reklamodawcom precyzyjną kontrolę i ochronę dostosowaną do preferencji ich marki.
Dzięki wprowadzanym nowym narzędziom reklamodawcy korzystający z Facebooka i Instagrama skorzystają m.in. z:
- Kompleksowej Wydajności, End-to-end Performance: płynne dostosowanie kontroli treści (content-level avoidance) do pomiarów post-bid, poprawiające wskaźniki dopasowania kampanii, zmniejszające media waste i zwiększające wydajność reklam w kampaniach na Facebooku i Instagramie (Feed i Reels).
- Efektywności operacyjnej: automatyczne, godzinowe odświeżanie unikania niepożądanych treści (content-level avoidance), które nie wymaga ręcznej interwencji.
- Zaufanego zasięgu: niezależne, zewnętrzne monitorowanie (third-party) i ochrona miejsc reklamowych (ad placemenets).
Rozwiązanie DV jest oparte na autorskim, opartym na sztucznej inteligencji silniku klasyfikacji Universal Content Intelligence. DV analizuje elementy wideo, obrazu, dźwięku, mowy i tekstu, aby zapewnić jak najlepszą klasyfikację treści na dużą skalę. Jego innowacyjna metoda ekstrakcji klatek kluczowych to inteligentniejszy i szybszy sposób analizy treści wideo. Zamiast badać każdą klatkę wideo, co może być powtarzalne i czasochłonne, ekstrakcja klatek kluczowych koncentruje się tylko na najważniejszych momentach, w których zachodzą zmiany. To usprawnione podejście zapewnia szybszą i dokładniejszą analizę, zużywa mniej mocy obliczeniowej i zmniejsza wpływ na środowisko – zapewniając wydajną analizę kampanii bez poświęcania jakości i precyzji.
Dane pomiarowe i mechanizmy kontroli treści na poziomie treści są dostępne za pośrednictwem DV Pinnacle, ujednoliconej platformy raportowania usług i analiz firmy, umożliwiając reklamodawcom monitorowanie i optymalizację ich kampanii reklamowych w Meta.