DoubleVerify rozszerza swoją ofertę narzędzi brand safety & suitability opartych na sztucznej inteligencji dla TikTok

fot. unsplash.com/@solenfeyissa

DoubleVerify ogłosiło uruchomienie list wykluczeń wideo pre-bid dla TikTok – rozszerzając zakres zaufanych, niezależnych narzędzi z obszarów brand suitability i media performance na tej platformie. Pozwoli to reklamodawcom proaktywnie unikać treści, które uznają za budzące zastrzeżenia, zanim ich reklamy zostaną wyświetlone, maksymalizując tym samym jakość mediów, efektywność kampanii oraz zwrot z inwestycji w reklamę (ROI).

Cieszymy się, że możemy uruchomić kontrolę wideo pre-bid na TikTok, umożliwiając reklamodawcom zwiększenie zarówno wpływu, jak i jakości ich kampanii – powiedział Mark Zagorski, CEO DoubleVerify. – Rozwiązanie to, oparte na wiodącej w branży technologii DV klasyfikacji bazującej na sztucznej inteligencji, pomaga reklamodawcom upewnić się, że reklamy pojawiają się w środowiskach zgodnych z wartościami ich marki – zwiększając zaangażowanie, maksymalizując efektywność reklam i zapewniając większe zaufanie do ich inwestycji digitalowych – dodaje.

Dzięki nowym narzędziom reklamodawcy skorzystają uzyskując m.in.:

  • Kompleksowe pokrycie: połączenie kontroli pre-bid (przed zakupem) z raportowaniem post-bid, w celu zapewnienia kompleksowego pomiaru i optymalizacji kampanii.
  • Skuteczność operacyjną: korzyść z aktywacji pre-bid, która nie wymaga ręcznej obsługi i automatycznie odświeża się w czasie zbliżonym do rzeczywistego, zapewniając płynne działanie.
  • Zwiększoną efektywność: pewność, że reklamy nie pojawiają się obok treści budzących zastrzeżenia, co zmniejsza nieefektywne wykorzystanie budżetu mediowego (media waste) i maksymalizuje zwrot z inwestycji w reklamę (ROI).

Z ogromną satysfakcją ogłaszamy, że także reklamodawcy w Polsce mogą wykorzystywać nasze rozwiązania, aby skutecznie docierać do dynamicznej społeczności TikToka, optymalizując swoje kampanie i redukując straty mediowe wprost maksymalizując zwrot z inwestycji reklamowych – komentuje Hubert Świtalski, business director odpowiedzialny w DoubleVerify za rynki Europy Środkowo-Wschodniej.

Rozwiązanie DV opiera się na zastrzeżonym, opartym na sztucznej inteligencji silniku klasyfikacji Universal Content Intelligence. DV analizuje elementy wideo, obrazu, audio i tekstu, aby zapewnić jak najdoskonalszą klasyfikację treści na dużą skalę. Jego innowacyjna metoda ekstrakcji klatek kluczowych jest inteligentniejszym i szybszym sposobem analizy treści wideo. Zamiast badać każdą klatkę wideo, co może być bardzo czasochłonne, ekstrakcja klatki kluczowej skupia się tylko na najważniejszych momentach, w których zachodzą zmiany. To usprawnione podejście zużywa mniej mocy obliczeniowej i zmniejsza wpływ na środowisko – zapewniając skuteczniejszą, szybszą i dokładniejszą analizę kampanii, bez poświęcania jakości czy precyzji.

Zautomatyzowane kontrole wideo pre-bid i insighty dotyczące raportowania są aktywowane przez DV Pinnacle, zunifikowaną platformę raportowania usług i analityki firmy, umożliwiającą reklamodawcom monitorowanie i optymalizację ich kampanii reklamowych na TikTok.

Dodatkowo DV ulepsza swój pulpit nawigacyjny TikTok w DV Pinnacle, wyposażając marki w większą transparentność w dostarczaniu reklam i głębszy wgląd w optymalizację kampanii. Uruchomione w nadchodzących miesiącach aktualizacje wprowadzą filtrowanie pre-bid najwyższego poziomu, umożliwiając markom analizę raportów specjalnie dla kampanii z kontrolą pre-bid, wraz z podglądami treści dla „oflagowanych” incydentów – dając reklamodawcom więcej przydatnych informacji.