DoubleVerify rozszerza globalne możliwości pomiarowe o zasoby reklamowe i dane Microsoft Advertising

fot. unsplash.com/@jakubzerdzicki

DoubleVerify ogłosił rozszerzenie integracji z Microsoft Advertising o dodatkowe pomiary kampanii w reklamach Audience prowadzonych na zasobach Microsoft i u partnerskich wydawców. To rozszerzenie zapewnia reklamodawcom większą przejrzystość i efektywność kampanii oraz pozwala im weryfikować jakość mediów w ramach zasobów premium Microsoft. Jednocześnie DV uruchomił też narzędzie DV Campaign Automator dla Microsoft, aby usprawnić prowadzenie kampanii dla marek i agencji korzystających z reklam Audience – displayowych, natywnych i wideo, opartych na Microsoft AI oraz zaufanych danych.

– Z entuzjazmem kontynuujemy udaną integrację z Microsoft Advertising i rozszerzamy nasze rozwiązania pomiarowe na zasoby reklamowe i dane tej platformy – powiedział Mark Zagorski, CEO DoubleVerify – Ten poszerzony kształt współpracy bazuje na wiodącej pozycji DV w zwiększaniu efektywności mediów dla reklamodawców, zapewniając naszym klientom płynny pomiar skuteczności kampanii, optymalizację ich działań reklamowych i finalnie osiąganie lepszych wyników biznesowych dzięki reklamom Audience – dodał.

Od teraz marki mogą korzystać z rozwiązań pomiarowych DoubleVerify w usługach Microsoft (takich jak MSN, Outlook i Microsoft Casual Games) oraz w kampaniach wykorzystujących in-market audiences (grupy odbiorców, którzy aktywnie badają lub porównują produkty i usługi w danej kategorii, co wskazuje na wysoką intencję zakupową) z wykorzystaniem unikalnych danych należących do Microsoftu. Wiodące w branży funkcje uwierzytelniania mediów DoubleVerify obejmują ocenę brand suitability, Viewability i invalid traffic – wszystkie te funkcje można aktywować w przypadku reklam Audience.

Ponadto DoubleVerify uruchamia również dla Microsoft Advertising swoje rozwiązanie DV Campaign Automator, które usprawnia cały proces organizowania kampanii – od ich tworzenia i dostosowywania ustawień, po zarządzanie tagami, rozliczanie i raportowanie – eliminując ręczne, powtarzalne touchpointy, które mogą utrudniać realizację i efektywność kampanii. DV Campaign Automator zautomatyzuje ten proces dla marketerów korzystających z reklam Audience, zapewniając szybsze wdrażanie kampanii i pełną weryfikację dla marek i agencji.

– Rozszerzenie naszej integracji z DoubleVerify, obejmujące ulepszone pomiary third-party i nowe możliwości w zakresie traffickingu, pozwala nam dostarczać naszym wspólnym klientom dodatkowe insighty, co przekłada się na skuteczniejsze kampanie – powiedziała Danielle McMeekin, VP, global performance sales w Microsoft Advertising. – Dzięki integracji możliwości DoubleVerify nasi klienci zyskują wysoki poziom przejrzystości i skuteczności w swoich reklamach digital – dodała.

Reklamy Audience obsługują różne formaty reklam, w tym reklamy displayowe, natywne i wideo, w witrynach należących do firmy Microsoft i przez nią obsługiwanych. Rozszerzają one również zasięg na wydawców third-party, oferując szeroki zasięg i zróżnicowane możliwości reklamowe. Rozwiązanie pomaga marketerom docierać do odbiorców o wysokich intencjach zakupowych w całej sieci internetowej – ze wsparciem Microsoft AI, wiarygodnych danych i formatów wizualnych, które zapewniają efektywność, przejrzystość i kontrolę.

Reklamodawcy mogą uzyskać dostęp do szczegółowych danych i insightów kampanii za pośrednictwem DV Pinnacle, ujednoliconej platformy analitycznej DoubleVerify. Ta integracja zapewnia płynne działanie klientom, którzy chcą zmaksymalizować swoje inwestycje w reklamę digital.

Produkty DV do weryfikacji mediów opierają się na platformie DV Media AdVantage (MAP), nowym frameworku, który pozwala markom wykorzystać potencjał i synergię rozległych możliwości DoubleVerify, w tym podstawową weryfikację (core verification), optymalizację opartą na sztucznej inteligencji oraz pomiar wyników. Platforma DV MAP stanowi ważny kamień milowy w ewolucji DV – od dostawcy weryfikacji mediów do platformy zapewniającej kompleksową efektywność mediów. Ta transformacja wychodzi naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu na przejrzystość, efektywność i rozliczalność w reklamie digital.