DoubleVerify powiększa skład zespołu w Polsce, dołącza do niego Weronika Lach

fot. mat. prasowe

DoubleVerify, czołowa światowa platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, rozbudowuje swoje biuro w Polsce – dołączyła do niego Weronika Lach, obejmując stanowisko senior account manager. W tej roli będzie w polskim biurze DoubleVerify odpowiadać za operacyjną współpracę z partnerami firmy w Polsce i regionie.

Weronika Lach jest doświadczoną menedżerką z bogatą historią współpracy z czołowymi międzynarodowymi markami (FMCG, finanse, elektronika, motoryzacja, zdrowie i uroda). Specjalizuje się w strategiach digitalowych, e-commerce I zarządzaniu projektami. Jest absolwentką SGGW (Zarządzanie i Marketing) oraz podyplomowych studiów z marketingu w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Ma 16 lat doświadczenia w branży komunikacji marketingowej. Karierę zawodową zaczynała w 2009 roku w agencji Saatchi&Saatchi, w kolejnych latach pracowała w agencjach McCann, J. Walter Thompson oraz dentsu Polska (jako account manager), następnie przeszła na stronę „kliencką” – pracując kolejno w: Avon, RTV Euro AGD oraz Shopee.

Do DoubleVerify przechodzi bezpośrednio z Media Markt, gdzie pracowała jako retail media expert.

Jest to kolejny transfer wzmacniający polskie biuro DoubleVerify w tym roku. Wcześniej w czerwcu do zespołu dołączyła Aleksandra Szurek, oraz na początku roku – Maciej Sadza, oboje również na stanowiska senior account manager. Równocześnie w ostatnich miesiącach Krzysztof Różycki awansował na stanowisko business directora, a Hubert Świtalski awansował ze stanowiska business directora na stanowisko senior business directora – obie te funkcje mają charakter regionalny.