DoubleVerify nawiązuje współpracę z Impact Plus

fot. unsplash.com/@lycs

DoubleVerify ogłosiła partnerstwo z Impact Plus, czołową firmą technologiczną w obszarze zrównoważonego rozwoju, która wspiera marketerów w ograniczaniu śladu środowiskowego ich działań reklamowych. Dzięki tej współpracy marki mogą korzystać z narzędzia DV –Emissions Measurement, wspartego na rozwiązaniach Impact Plus, aby lepiej rozumieć i zarządzać śladem węglowym swoich kampanii cyfrowych.

– Ponieważ zrównoważony rozwój pozostaje priorytetem w całym ekosystemie reklamowym, marki poszukują sposobów na zrozumienie i ograniczenie swojego wpływu na środowisko – powiedział Steve Woolway, EVP, business development w DoubleVerify. – Integracja z Impact Plus dostarcza reklamodawcom danych oraz przejrzystości, niezbędnych do podejmowania bardziej świadomych i odpowiedzialnych decyzji, bez poświęcania efektywności czy zasięgu kampanii – dodaje.

Dzięki płynnej integracji narzędzie DV Emissions Measurement (powered by Impact Plus) zapewnia pełny, przejrzysty obraz emisji w całym łańcuchu dostaw reklamy digital, umożliwiając markom ocenę i podejmowanie działań w celu ograniczenia śladu węglowego. Przykłady zastosowań obejmują m.in.:

  • Monitorowanie i zarządzanie emisjami: Śledzenie i ocena śladu węglowego kampanii cyfrowych w całym łańcuchu dostaw mediów.
  • Benchmarking: Porównywanie efektywności węglowej strategii kampanii w celu podejmowania bardziej zrównoważonych decyzji zakupowych.
  • Planowanie strategiczne: Włączanie danych o emisjach do planowania i optymalizacji kampanii, by lepiej realizować priorytety biznesowe i cele dotyczące zrównoważonego rozwoju

Unikalne w ofercie DoubleVerify jest m.in. to, że jeszcze w tym roku reklamodawcy będą mogli wykorzystać technologię DV Scibids AI – dynamiczne narzędzie do aktywacji kampanii – nie tylko w celu optymalizacji wyników biznesowych i kosztowych, ale także do przesuwania budżetów reklamowych w czasie rzeczywistym na bardziej ekologiczne emisje, pomagając tym samym ograniczać wpływ kampanii cyfrowych na środowisko.

Impact Plus opracował zaawansowane, zautomatyzowane narzędzia do oceny emisji gazów cieplarnianych (GHG, greenhouse gas) w kampaniach reklamowych. Integracja tych rozwiązań z ekosystemem pomiarowym DV pozwala na podejmowanie lepszych decyzji poprzez połączenie weryfikacji mediów z oceną wpływu na środowisko.

– Ograniczanie wpływu reklamy na środowisko zaczyna się od ewaluacji – powiedział Vincent Villaret, CEO Impact Plus. – Wspólnie z DoubleVerify pomagamy markom wprowadzać zrównoważony rozwój do strategii digitalowych, ułatwiając podejmowanie działań na podstawie danych o emisjach GHG i jakości mediów – dodaje.

Wspólne z Impact Plus przedsięwzięcie podkreśla szerokie zaangażowanie DV w pomaganie reklamodawcom w poprawie jakości mediów i efektywności kampanii, przy jednoczesnym dążeniu do bardziej zrównoważonych rezultatów na dużą skalę.