Do SentiOne, platformy do monitorowania internetu i mediów społecznościowych (social listening) oraz automatyzacji obsługi klienta przy użyciu sztucznej inteligencji (AI), dołącza Dominika Madej, obejmując stanowisko CEE PR & marketing managera. Jej wieloletnie doświadczenie w obszarze strategii komunikacji i marketingu wzmocni działania firmy w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Dominika Madej to doświadczona strateg komunikacji, wykładowczyni akademicka, prelegentka i konferansjerka. Posiada certyfikaty DIMAQ Digital Marketing Qualification oraz M_o_R Foundation Certificate in Risk Management. Jest absolwentką Politechniki Łódzkiej oraz Uniwersytetu Łódzkiego. Przez ostatnie kilkanaście lat tworzyła i wdrażała strategie komunikacyjne, łącząc działania offline, digital i PR. Pracowała dla marek z różnorodnych sektorów, od przemysłu i administracji, po nowe technologie i media. Jej specjalizacja to budowanie narracji marki, działania wizerunkowe, content marketing oraz współpraca z mediami.
W SentiOne Dominika Madej będzie odpowiedzialna za całość działań marketingowych i PR w regionie CEE. Do jej zadań należeć będzie lokalna adaptacja globalnej strategii, rozwój contentu i kampanii paid media, a także współpraca z mediami i partnerami. W swojej pracy skupi się na wykorzystywaniu danych z mediów online i społecznościowych do wzmacniania komunikacji i reputacji klientów SentiOne.
– Przez ostatnie lata w SentiOne skupialiśmy się przede wszystkim na rozwoju technologii i produktu – zwłaszcza w kontekście AI i automatyzacji analiz. Teraz czas wrócić do aktywnej komunikacji z rynkiem – mówi Jan Kołątaj, CEE business director w SentiOne. – Po kilku latach przerwy znów mamy osobę, która będzie odpowiedzialna za budowanie naszej widoczności i relacji z mediami, partnerami i otoczeniem biznesowym. Dołączenie Dominiki to dla nas ważny krok – technologia i monitoring mediów mocno się zmieniają, a my chcemy aktywnie komunikować zmiany zachodzące w naszej organizacji – dodaje.
Dołączenie Dominiki Madej stanowi strategiczny krok dla SentiOne, umacniając pozycję firmy w branży technologicznej jako aktywnie angażującej się w dialog z rynkiem.