Dominik Wałęga dołącza do Lifetube w roli head of performance influencer marketing

fot. mat. prasowe

Dominik Wałęga odpowiada za rozwój oferty pozwalającej zwiększać efektywność marketingu realizowanego we współpracy z twórcami. Dodatkowo wspiera zespół MCN Lifetube w lepszej monetyzacji powierzchni reklamowej na kanałach YouTube należących do sieci Lifetube. Nowa propozycja skierowana jest zarówno do agencji, jak i klientów bezpośrednich.

Dominik Wałęga to ekspert z ponad 25-letnim doświadczeniem w marketingu i mediach. Karierę zaczynał w Publicis Groupe, gdzie przez ponad 16 lat odpowiadał m.in. za rozwój kompetencji w obszarze SEM i SEO. Następnie pełnił funkcję chief digital officer w Havas Media Group Poland, a później media & e-commerce director w Performance Media. Jest twórcą innowacyjnych rozwiązań martech, takich jak voicebot Lydia oraz platforma Persometrics oparta na danych third-party. Oba projekty zostały docenione w branży, zdobywając m.in. 2× SAR Innovation Golden Award, Golden Arrow oraz MixAwards.

Dołączenie Dominika to ważny krok dla Lifetube i potwierdzenie, że konsekwentnie rozwijamy się w stronę wykorzystywania technologii i danych do zwiększania efektywności influencer marketingu. Jego praktyka w dziedzinie komunikacji performance i tworzeniu innowacyjnych rozwiązań pozwala nam jeszcze skuteczniej łączyć świat rozwiązań nastawionych na efekty z twórcami i dostarczać partnerom biznesowym mierzalne rezultaty – mówi Marcin Jeziorski, prezes Lifetube

Nowa oferta Lifetube odpowiada na oczekiwania marek, które coraz częściej wymagają od kampanii z twórcami nie tylko kreatywności, ale także precyzyjnych wskaźników efektywności i rozliczeń opartych na wynikach. Dzięki połączeniu technologii z danymi z blisko 1500 kampani realizowanych rocznie oraz doświadczenia w performance marketingu Lifetube tworzy usługi, które pozwalają efektywniej inwestować w realizacje z twórcami.