Dołącz do akcji „JOSI napełnia każdą miskę” i wesprzyj organizacje, które walczą o lepszy los swoich podopiecznych

fot. mat. prasowe

28 maja br. wystartował drugi etap akcji „JOSI napełnia każdą miskę”, zainicjowanej przez markę JOSI, czyli producenta karm oraz przysmaków dla psów i kotów. Od teraz internauci mogą realnie wpłynąć na warunki życia setek czworonożnych podopiecznych, codziennie oddając głos. Na zwycięskie organizacje czeka wsparcie o łącznej wartości aż 150 000 zł. Partnerem akcji jest Rossmann.

JOSI, marka należąca do ERBACHER the food family, wierzy, że każde zwierzę zasługuje na miłość, bezpieczeństwo i… pełny brzuch. To przekonanie stało się impulsem do stworzenia akcji łączącej tych, którzy potrzebują pomocy, z tymi, którzy chcą i mogą jej udzielić. Etap rejestracji organizacji w ramach akcji “JOSI napełnia każdą miskę” wciąż trwa. Do tej pory zgłosiło się już 90 organizacji z całej Polski – fundacji, schronisk oraz inicjatyw prozwierzęcych – a ich liczba wciąż rośnie.

Jednocześnie już od teraz do 30 czerwca br. trwa otwarte głosowanie internautów. Wystarczy wejść na stronę www.josera.pl/josi-napelnia-miski, tylko przy pierwszym głosowaniu zarejestrować się, a następnie każdego dnia, jednym kliknięciem oddawać głos na wybraną organizację. Nie trzeba nic kupować ani spełniać dodatkowych warunków – liczy się zaangażowanie i regularność! Każdy głos przybliża fundacje i schroniska do wygranej oraz otrzymania wsparcia, które pomoże im zadbać o codzienne potrzeby zwierząt.

W finałowym etapie, zaplanowanym na lipiec, ogłoszonych zostanie 20 organizacji z największą liczbą głosów. Łączna pula nagród wyniesie 150 000 zł, z czego nagroda główna w wysokości 30 000 zł trafi do zwycięskiej organizacji, która będzie mogła przeznaczyć środki na zakup karmy JOSI.

W Polsce partnerem akcji jest sieć drogerii Rossmann, która wspiera komunikację poprzez materiały promocyjne w sklepach. Działania komunikacyjne odbędą się także we współpracy z influencerami. Akcja została już zrealizowana w Niemczech oraz Austrii.

Głosowanie dostępne jest na stronie www.josera.pl/josi-napelnia-miski.