Dobra Kaloria rusza z drugą falą kampanii „Aaaeee Doobweee!”

Marka Dobra Kaloria startuje z drugą falą kampanii „Aaaeee Doobweee! Zrozumiesz, jak spróbujesz”. Za koncepcję i realizację całości kampanii odpowiada agencja Chapter1, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy ONE House.

Dobra Kaloria to marka z portfolio częstochowskiej firmy Kubara sp. z o.o., która specjalizuje się w produkcji wartościowych i naturalnych przekąsek oraz roślinnych zamienników mięsa.

Obecna kampania ma na celu wsparcie linii zdrowych przekąsek marki Dobra Kaloria. Wpisuje się w nową platformę komunikacyjną marki – Aaaeee Doobweee! Zrozumiesz, jak spróbujesz” – przygotowaną we współpracy z agencją Chapter1.

Kampania potrwa do połowy sierpnia. Działania będą prowadzone m.in. na platformach: YouTube, Facebook, Instagram, jak również w serwisach VOD takich jak np. TVP VOD, Polsat Box Go, Player i SkyShowtime

Główną rolę w tej części kampanii odgrywa nowy spot, przygotowany przez agencję Chapter1.

Podstawowy cel obecnej fali kampanii to zwiększenieKV_DOBRA_ORZESZKI_NEW Mały.jpeg rozpoznawalności oraz budowanie wizerunku marki, jak również zachęcenie konsumentów do zakupu zdrowych przekąsek Dobrej Kalorii.

Równolegle firma Kubara, pod adresem: www.DobraKaloria.pl, uruchomiła sklep internetowy ze swoimi produktami.

Zaplanowano również obecność foodtrucka Dobrej Kalorii (podobnie jak w poprzednich latach) na eventach i festiwalach takich jak m.in. ANTIDOTUM Airshow Leszno, Męskie Granie, Open’er Festival, Jarocin Festiwal, Off Festival.