Marka Dobra Kaloria startuje z drugą falą kampanii „Aaaeee Doobweee! Zrozumiesz, jak spróbujesz”. Za koncepcję i realizację całości kampanii odpowiada agencja Chapter1, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy ONE House.
Dobra Kaloria to marka z portfolio częstochowskiej firmy Kubara sp. z o.o., która specjalizuje się w produkcji wartościowych i naturalnych przekąsek oraz roślinnych zamienników mięsa.
Obecna kampania ma na celu wsparcie linii zdrowych przekąsek marki Dobra Kaloria. Wpisuje się w nową platformę komunikacyjną marki – Aaaeee Doobweee! Zrozumiesz, jak spróbujesz” – przygotowaną we współpracy z agencją Chapter1.
Kampania potrwa do połowy sierpnia. Działania będą prowadzone m.in. na platformach: YouTube, Facebook, Instagram, jak również w serwisach VOD takich jak np. TVP VOD, Polsat Box Go, Player i SkyShowtime
Główną rolę w tej części kampanii odgrywa nowy spot, przygotowany przez agencję Chapter1.
Podstawowy cel obecnej fali kampanii to zwiększenie rozpoznawalności oraz budowanie wizerunku marki, jak również zachęcenie konsumentów do zakupu zdrowych przekąsek Dobrej Kalorii.
Równolegle firma Kubara, pod adresem: www.DobraKaloria.pl, uruchomiła sklep internetowy ze swoimi produktami.
Zaplanowano również obecność foodtrucka Dobrej Kalorii (podobnie jak w poprzednich latach) na eventach i festiwalach takich jak m.in. ANTIDOTUM Airshow Leszno, Męskie Granie, Open’er Festival, Jarocin Festiwal, Off Festival.