Do teamu kreatywnego agencji GONG dołączają Bartosz Sowa i Kuba Miński

fot. mat. prasowe

Agencja GONG (będąca częścią Group One) wzmacnia kompetencje kreatywne. Do zespołu dołączyli Bartosz Sowa, na stanowisku art directora oraz Kuba Miński, w roli senior copywritera, tworząc nowy team odpowiedzialny za rozwój koncepcyjny i realizację kampanii dla kluczowych klientów agencji.

Bartosz Sowa obejmuje stanowisko art directora. Od ponad dekady związany jest z branżą kreatywną i komunikacją wizualną. Przez lata pracy w agencjach reklamowych odpowiadał za projekty przetargowe, nadzór artystyczny i design kampanii. W jego portfolio znajdują się realizacje dla marek takich jak Heinz, Pudliszki, Tymbark, TonyBet, Wyborowa, KIA, Volkswagen, Siemens, Disney+, De’Longhi czy Babyliss Paris.

Kuba Miński dołącza do GONG jako senior copywriter. Ostatnio pracował jako senior copywriter i team leader w Cape Morris, a wcześniej kierował zespołem kreacji w newonce.media. Tworzył kampanie lokalne i międzynarodowe m.in. dla adidas, Disney, Levi’s, Samsung, Żywca, Porsche czy Doritos. Ma na koncie projekty łączące reklamę z popkulturą i nowoczesnym storytellingiem.

W GONG-u stawiamy na ludzi, którzy potrafią łączyć strategiczne myślenie z odważną kreacją. Bartek i Kuba to duet, który wnosi świeżą energię i doświadczenie, a do tego świetnie odnajduje się w naszym miksie technologii, kultury i idei – mówi Michał Bucholc, creative and technology director w GONG.

Nowy team już pracuje nad projektami dla kilku klientów z portfolio agencji. Ich zadaniem będzie także wspieranie agencji GONG w rozwoju oferty kreatywnej oraz eksplorowaniu niestandardowych formatów i kanałów komunikacji.