Do 11 wrześnie trwają zgłoszenia do 23. edycji konkursu Złote Spinacze

Do 11 września br. można zgłaszać projekty w największym konkursie branży public relations w Polsce – Złote Spinacze. To już 23. edycja tego prestiżowego wydarzenia, które co roku przynosi zaskakujące i inspirujące kampanie, inicjatywy i działania PR. Każdy, kto profesjonalnie zajmuje się komunikacją oraz public relations, może wziąć udział w konkursie, a projekty oceni ponad 140-osobowe jury. Instytut Monitorowania Mediów po raz kolejny ma przyjemność być partnerem inicjatywy.

Związek Firm Public Relations po raz kolejny organizuje konkurs Złote Spinacze, który od lat jest wyznacznikiem standardów rynkowych, promując najlepsze praktyki i inspirując do rozwoju. Zdobycie nagrody to przede wszystkim potwierdzenie najwyższej jakości i profesjonalizmu w dziedzinie PR. Na przestrzeni ostatnich 22 lat przyznano już ponad 1000 nagród, a najlepszych wyłaniano spośród niemal 5000 zgłoszeń.

Złote Spinacze są wizytówką public relations w Polsce. Co roku widzimy, jak wysoki jest poziom zgłaszanych projektów i jak ewoluuje nasza branża. Zapraszamy do udziału wszystkich – niezależnie od tego, czy są to agencje PR, działy komunikacji w dużych czy mniejszych firmach, instytucje publiczne, organizacje pozarządowe, czy niezależni eksperci. Wiemy, że przełomowe idee i skuteczne strategie powstają w różnorodnych środowiskach a Złote Spinacze są idealnym miejscem do tego, by je pokazać i zawalczyć o miano najlepszych – wskazuje Katarzyna Życińska, prezeska zarządu Związku Firm PR.

Kategorie konkursowe

W tym roku konkurs rozgrywany jest w 35 kategoriach, podzielonych na kategorie główne, sektorowe oraz specjalne. 20 głównych kategorii to m.in. PR korporacyjny, PR produktu, komunikacja kryzysowa czy walka z dezinformacją. W ramach 12 kategorii sektorowych zaś projekty mogą być zgłaszane z takich dziedzin jak np.: finanse, medycyna i zdrowie czy przemysł i infrastruktura. 3 kategorie specjalne to: kreatywność, efektywności oraz research&insight.

Jak zgłosić projekt?

Do konkursu można kierować projekty realizowane w okresie od 1 stycznia 2024 roku do 11 września 2025 roku. Zgłoszenia przyjmowane są wyłącznie za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie konkursu: www.zlotespinacze.pl.

Każdy projekt należy zgłosić do co najmniej 1 kategorii głównej. Ten sam projekt może być dodatkowo zgłoszony do drugiej kategorii głównej, jednej kategorii sektorowej (decyduje branża, z której pochodzi podmiot zgłaszający, współzgłaszający albo klient, na rzecz którego realizowano projekt), trzech kategorii specjalnych.

Terminy zgłoszeń

Nabór projektów prowadzony jest w trzech turach – od 8 lipca do 11 września br.:

  • pierwszy termin zgłoszeń minął 4 sierpnia br.
  • drugi termin rozpoczął się 5 sierpnia i potrwa do 4 września br.
  • ostateczna szansa na zgłoszenie będzie od 5 września do 11 września br.

Prace będą podlegały dwuetapowej ocenie przez ponad 140-osobowe Jury konkursu. Nominowani zostaną ogłoszeni w połowie października, by spośród nich wybrać zwycięzców, którym zostaną wręczone statuetki podczas uroczystej gali 8 grudnia w Warszawie.

Partnerem merytorycznym Złotych Spinaczy po raz kolejny została firma prawnicza– SKP Ślusarek, Kubiak, Pieczyk. Jej przedstawiciele czuwać będą nad poprawnością przebiegu konkursu na wszystkich jego etapach.

Partner merytoryczny: SKP Ślusarek, Kubiak, Pieczyk
Partnerzy: Instytut Monitorowania Mediów, Postmotive Studio, Conrego, Pro4Media, Sotrender
Partnerzy medialni: Rzeczpospolita, rp.pl, Puls Biznesu, PAP Media Room, Press, Wirtualne Media, PRoto, Media Marketing Polska