Sales Intelligence, digitalowy dom mediowy w strukturach Digitree Group, doradza w zakresie wyjścia na rynki zagraniczne oraz odpowiada za zakup mediów i pełną egzekucję kampanii dla nowego smart-misia marki Szumisie. Nowy smart-miś tej marki – obecnie jedyny pluszak sterowany aplikacją mobilną – debiutuje jednocześnie na 7 europejskich rynkach. Debiut obejmuje Polskę, Niemcy, Austrię, Francję, Belgię, Czechy oraz Wielką Brytanię. Kampania wspiera sprzedaż online i u wybranych partnerów retail. Digitree Group odpowiada za doradztwo w zakresie strategii międzynarodowej, planowanie działań performance-brandingowych, zakup mediów oraz doradztwo kreatywne związane z dostosowaniem komunikacji do specyfiki poszczególnych rynków.
Sales Intelligence, digitalowy dom mediowy w strukturach Digitree Group, doradza w zakresie wyjścia na rynki zagraniczne oraz odpowiada za zakup mediów i pełną egzekucję kampanii dla nowego smart-misia marki Szumisie (na zagranicznych rynkach zwanej myHummy). Nowy smart-miś Szumisiów – obecnie jedyny pluszak sterowany aplikacją mobilną – debiutuje jednocześnie na 7 europejskich rynkach. Debiut obejmuje Polskę, Niemcy, Austrię, Francję, Belgię, Czechy oraz Wielką Brytanię. Kampania skupia się przede wszystkim na sprzedaży online i u wybranych partnerów retailowych.
– Współpraca z Szumisiami to esencja naszej pracy – wspieramy innowacyjne, rodzinne, polskie marki i przekuwamy ich ambicje w międzynarodową ekspansję. Dzielimy się wiedzą i doświadczeniem, mając realny wpływ na strategię wzrostu takich firm w Europie – komentuje Mateusz Jeżyk, CEO Sales Intelligence. – Mamy spore doświadczenie w tym obszarze. Szumisie są kolejną marką, której doradzamy w zakresie wejścia na rynki zagraniczne – dodaje.
Nowy smart-miś to kolejny etap rozwoju marki Szumisie (myHummy), która od lat wspiera rodziców w codziennym rytuale zasypiania niemowląt. Produkt łączy znane i lubiane kojące dźwięki z pełnym sterowaniem przez aplikację mobilną, dzięki czemu jest obecnie jedyną tego typu propozycją na rynku. To najbardziej zaawansowany technologicznie produkt brandu uwielbianego od lat przez tysiące rodziców i dzieci.
– Widzimy dużą wartość w ekspansji zagranicznej i traktujemy ją jako kolejny, logiczny etap rozwoju Szumisiów. Chcemy wejść mocniej na rynki międzynarodowe, bo to kategoria z globalnym popytem, a model sprzedaży i komunikacji (aplikacja, bezpieczeństwo, wygoda dla rodzica) dobrze skaluje się poza Polską – komentuje Anna Skórzyńska współwłaścicielka firmy Szumisie.
Digitree Group realizuje pełny zakres działań związanych z ekspansją zagraniczną marki – od doradztwa w przygotowaniu strategii międzynarodowej, przez planowanie i prowadzenie kampanii performance-brandingowych, po zakup mediów i wsparcie kreatywne umożliwiające precyzyjne dopasowanie komunikacji do lokalnych rynków. To też rozwinięcie wcześniejszej współpracy, w ramach której Sales Intelligence budowało obecność i napędzało wyniki sprzedażowe w kanałach digital marki Szumisie. Aktualna kampania stanowi naturalny etap w kierunku skalowania marki na kluczowych rynkach Europy Zachodniej.
Wyjście z polskim, unikatowym produktem na rynki zagraniczne jest zgodne z trendami obserwowanymi w produktach wspierających sen niemowląt. Według danych DataHorizzon Research globalny rynek produktów do snu dla dzieci ma wzrosnąć z ok. 1,2 mld USD w 2024 r. do ok. 3,8 mld USD w 2033 r., co oznacza średnioroczny wzrost na poziomie ponad 12%. Przy czym Europa odpowiadać będzie za ok. jedną czwartą wartości całego rynku tego typu rozwiązań.



