Digitree Group konsoliduje kompetencje mediowe: Sales Intelligence z nową strukturą zarządczą i planem rozwoju usług

od lewej: Iwona Nalbach, Mateusz Jeżyk, Marta Bińczyk, Marta Kulik-Jastrzębska | fot. mat. prasowe

Digitree Group wprowadza nową strukturę zarządczą w agencji Sales Intelligence – zmiany łączą perspektywę strategiczną i biznesową. Marta Kulik-Jastrzębska i Mateusz Jeżyk objęli współzarządzanie spółką w celu stworzenia agencji mediowej nowej generacji, opartej na danych, technologii i partnerskim podejściu do współpracy z markami. Zmiany są elementem szerszej transformacji Digitree Group, ukierunkowanej na integrację kompetencji mediowych oraz zwiększenie efektywności operacyjnej.

W sierpniu br. do Sales Intelligence – agencji mediowej w strukturach Digitree Group – dołączyła Marta Kulik-Jastrzębska. Wcześniej jako media operations officer w Dentsu, odpowiadała za digital marketing, analitykę, badania oraz rozwój performance marketingu dla grupy Dentsu w Polsce. W Sales Intelligence objęła stanowisko managing director, odpowiadając za strategiczny kierunek rozwoju agencji, ofertę oraz budowę jakości i standardów dopasowanych do oczekiwań rynku.

Razem z Martą Kulik-Jastrzębską funkcję współzarządzającego objął Mateusz Jeżyk – lider związany z Sales Intelligence od początku transformacji spółki w agencję mediową. Jako managing director koncentruje się na budowaniu relacji z klientami i pozyskiwaniu nowych budżetów – kluczowego obszaru z perspektywy realizacji planu wzrostu Grupy Digitree – oraz współtworzy wizję rozwoju Sales Intelligence.

Model współzarządzania jest odpowiedzią na coraz większą złożoność działań i potrzebę połączenia silnych kompetencji strategicznych oraz biznesowych w rozwoju oferty mediowej. Taki podział umożliwia równoległą koncentrację na transformacji struktury oraz rozwijaniu nowych obszarów biznesu – zgodnie z kierunkami wzrostu wyznaczonymi dla całej Grupy.  Dzięki temu, przy zachowaniu ciągłości operacyjnej i wykorzystaniu doświadczenia zbudowanego wewnątrz Sales Intelligence, możliwe jest skuteczne wdrażanie zmian, których wymaga nowa faza rozwoju spółki.

Kolejnym istotnym transferem jest dołączenie do zespołu Marty Bińczyk, która od października objęła nowo utworzone stanowisko client service director. Przechodzi do Sales Intelligence z Dentsu, gdzie przez ostatnie lata zarządzała jako Client Partner zespołami digital performance oraz współpracowała z czołowymi markami lokalnymi i globalnymi. W nowej roli odpowiada za rozbudowę zespołu Client Service i stworzenie wyróżniającego standardu współpracy z klientami.

Zespół zarządzający uzupełnia Iwona Nalbach, związana z organizacją od niemal sześciu lat. W październiku objęła stanowisko new business director. Ma wieloletnie doświadczenie w obszarze sprzedaży, e-commerce i digital marketingu. W nowej roli, wraz z Mateuszem Jeżykiem, będzie aktywnie realizować kierunki wzrostu Sales Intelligence.

Powołanie nowego zespołu zarządzającego jest elementem transformacji Sales Intelligence w kierunku agencji mediowej nowej generacji – łączącej kompetencje performance marketingu, podejście data-first z zapleczem technologicznym Grupy Digitree.

Celem jest zbudowanie zwinnej, eksperckiej organizacji, która dostarcza pełen zakres usług mediowych – z jakością, efektywnością i partnerstwem, jakiego oczekują dzisiaj klienci – podkreśla Tobiasz Wybraniec, prezes zarządu Digitree Group.