Digital Kingdom wygrywa przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną Otomoto

W wyniku rozstrzygnięcia przetargu Otomoto wybrało wiodącą agencję strategiczno-kreatywną dla marki. Digital Kingdom odpowiadać będzie za stała obsługę zarówno w obszarze consumer to consumer, jak i business to consumer.

Zakres działań obejmuje opracowanie całościowej strategii komunikacji, realizację kampanii wizerunkowych i sprzedażowych, a także produkcję treści dopasowanych do kanałów digital, bieżące wsparcie strategiczno – kreatywne oraz wyznaczanie kierunku i kompleksowy nadzór nad aktywacjami 360.

Otomoto to ikoniczna marka, niekwestionowany lider kategorii – bardzo cieszymy się, że wspólnie z zespołem Otomoto będziemy rozwijać efektywne i efektowne podejście do komunikacji, łączące potrzeby użytkowników indywidualnych i biznesowych – komentuje Gustaw Rozmarynowski, managing partner w Digital Kingdom.

Szukaliśmy partnera, który będzie w stanie pogłębić strategiczne spojrzenie na markę i jednocześnie dostarczać wysokiej jakości kreacje dopasowane do różnorodnych punktów styku z użytkownikiem. Propozycja Digital Kingdom okazała się najlepiej odpowiadać na nasze potrzeby – komentuje Patrycja Pawłowska, marketing manager w Otomoto.

Proces przetargowy miał charakter wieloetapowy. Ocenie podlegały zarówno kompetencje strategiczne, jak i rozumienie specyfiki rynku oraz jakość zaproponowanych rozwiązań kreatywnych.