Digital Kingdom wygrywa przetarg i poszerza współpracę z Circle K

Digital Kingdom po czterech latach stałej współpracy z Circle K, wygrywa przetarg i rozszerza współpracę z Klientem. W ramach nowego scope of work, Digital Kingdom będzie wiodącą agencją digital odpowiedzialną za aktywności we wszystkich touch pointach.

Circle K, uznawana za jedną z najbardziej rozpoznawalnych sieci stacji paliw na świecie, powierzyła Digital Kingdom kompleksową obsługę swoich kanałów społecznościowych, w tym Instagram, TikTok oraz Facebook. Ponadto, agencja będzie wspierać Circle K w realizacji bieżących kampanii reklamowych.

Jesteśmy niezwykle zadowoleni z rozszerzenia naszej współpracy z Circle K. To dla nas ogromne wyróżnienie i wyraz zaufania. Kontynuacja współpracy po 4 latach stałej obsługi, to dowód, że długofalowe spojrzenia na relację Klient – Agencja, oparte na transparentności, kreatywności i wspólnej motywacji zespołów do wykraczania poza ramy kategorii sprawdza się i procentuje – powiedział Gustaw Rozmarynowski, CEO Digital Kingdom.

Współpraca z Circle K obejmować będzie:

  • Zarządzanie i prowadzenie oficjalnych kanałów Circle K na Instagramie, TikToku i Facebooku.
  • Tworzenie i realizacja kreatywnych kampanii zgodnie z kalendarzem marketingowym Circle K.
  • Stałe wsparcie przy bieżących akcjach promocyjnych i marketingowych.
  • Produkcja contentu foto & video.
  • Moderacja wszystkich kanałów marki.