DHL Express wprowadza nowe rozwiązanie dla klientów indywidualnych

fot. mat. prasowe

DHL Express Polska wprowadził ShipNow, platformę internetową dla klientów detalicznych przeznaczoną do wysyłania międzynarodowych przesyłek drogą lotniczą. Narzędzie pozwoli szybko wycenić i nadać przesyłkę, a także umożliwi jej bieżące śledzenie. Polska jest jednym z pierwszych krajów, w których udostępniono platformę. Z ShipNow można korzystać z dowolnego urządzenia, w tym smartfona, który – jak wynika z ostatniego badania DHL Online Shopper Survey 2024 – jest preferowany przez ponad połowę kupujących online.

DHL Express Polska, chcąc ułatwić klientom międzynarodową wysyłkę, uruchomił ShipNow. To intuicyjna platforma internetowa, która umożliwia szybkie i wygodne nadawanie międzynarodowych przesyłek lotniczych. Narzędzie jest proste w obsłudze i oferuje szeroki zakres funkcji, które upraszczają i skracają ten proces.

Za pośrednictwem ShipNow klienci indywidualni mogą sprawnie wycenić przesyłkę. Wystarczy, że podadzą kilka podstawowych informacji na temat nadawcy, odbiorcy, a także zawartości paczki. Oprócz tego są w stanie łatwo utworzyć przesyłkę z etykietą lub wygenerowanym kodem QR oraz wygodnie ją nadać, korzystając z opcji zamówienia kuriera do domu czy biura lub jednego z blisko 1600 punktów ServicePoint DHL, w których wyszukaniu również pomoże platforma. Narzędzie posiada też opcję bezpiecznej płatności online.

ShipNow jest naszą odpowiedzią na potrzeby klientów indywidualnych, którzy poszukują wygodnych i szybkich rozwiązań do nadawania przesyłek międzynarodowych. Za pośrednictwem platformy chcemy ułatwić im ten proces, niezależnie od tego, czy wysyłają prezenty do rodziny, czy kupują produkty z różnych stron świata. Narzędzie pozwoli w jednym miejscu załatwić kwestie związane z międzynarodowym transportem lotniczym, a co równie ważne śledzić przesyłkę, by mieć pewność, że dotrze na czas w idealnym stanie – mówi Edwin Osiecki, wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu DHL Express Polska.

Polska jest jednym z pierwszych rynków, na którym DHL Express wprowadził ShipNow. Z platformy można korzystać z dowolnego urządzenia – dostępna jest na komputerach, tabletach oraz smartfonach. To odpowiedź na obserwowane trendy – niedawne badanie DHL Online Shopper Survey 2024 wykazało, że aż 57% ankietowanych preferuje smartfony, gdy kupuje lub przegląda produkty w sieci. Konsumenci często sięgają również po laptopy (34%), a co dziesiąta osoba wybiera tablet. Respondenci cenią sobie wygodę i łatwy proces zakupowy, dlatego 22% z nich wybiera aplikacje sklepów. DHL Express, udostępniając swoje rozwiązanie, dąży więc do tego, by korzystający z ShipNow mogli cieszyć się płynnym doświadczeniem zakupowym.