DHL Express Polska wprowadził ShipNow, platformę internetową dla klientów detalicznych przeznaczoną do wysyłania międzynarodowych przesyłek drogą lotniczą. Narzędzie pozwoli szybko wycenić i nadać przesyłkę, a także umożliwi jej bieżące śledzenie. Polska jest jednym z pierwszych krajów, w których udostępniono platformę. Z ShipNow można korzystać z dowolnego urządzenia, w tym smartfona, który – jak wynika z ostatniego badania DHL Online Shopper Survey 2024 – jest preferowany przez ponad połowę kupujących online.
DHL Express Polska, chcąc ułatwić klientom międzynarodową wysyłkę, uruchomił ShipNow. To intuicyjna platforma internetowa, która umożliwia szybkie i wygodne nadawanie międzynarodowych przesyłek lotniczych. Narzędzie jest proste w obsłudze i oferuje szeroki zakres funkcji, które upraszczają i skracają ten proces.
Za pośrednictwem ShipNow klienci indywidualni mogą sprawnie wycenić przesyłkę. Wystarczy, że podadzą kilka podstawowych informacji na temat nadawcy, odbiorcy, a także zawartości paczki. Oprócz tego są w stanie łatwo utworzyć przesyłkę z etykietą lub wygenerowanym kodem QR oraz wygodnie ją nadać, korzystając z opcji zamówienia kuriera do domu czy biura lub jednego z blisko 1600 punktów ServicePoint DHL, w których wyszukaniu również pomoże platforma. Narzędzie posiada też opcję bezpiecznej płatności online.
– ShipNow jest naszą odpowiedzią na potrzeby klientów indywidualnych, którzy poszukują wygodnych i szybkich rozwiązań do nadawania przesyłek międzynarodowych. Za pośrednictwem platformy chcemy ułatwić im ten proces, niezależnie od tego, czy wysyłają prezenty do rodziny, czy kupują produkty z różnych stron świata. Narzędzie pozwoli w jednym miejscu załatwić kwestie związane z międzynarodowym transportem lotniczym, a co równie ważne śledzić przesyłkę, by mieć pewność, że dotrze na czas w idealnym stanie – mówi Edwin Osiecki, wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu DHL Express Polska.
Polska jest jednym z pierwszych rynków, na którym DHL Express wprowadził ShipNow. Z platformy można korzystać z dowolnego urządzenia – dostępna jest na komputerach, tabletach oraz smartfonach. To odpowiedź na obserwowane trendy – niedawne badanie DHL Online Shopper Survey 2024 wykazało, że aż 57% ankietowanych preferuje smartfony, gdy kupuje lub przegląda produkty w sieci. Konsumenci często sięgają również po laptopy (34%), a co dziesiąta osoba wybiera tablet. Respondenci cenią sobie wygodę i łatwy proces zakupowy, dlatego 22% z nich wybiera aplikacje sklepów. DHL Express, udostępniając swoje rozwiązanie, dąży więc do tego, by korzystający z ShipNow mogli cieszyć się płynnym doświadczeniem zakupowym.