Deweloper Milestone przenosi odbiorców w immersyjny świat kontrastów, promując nową inwestycję mieszkaniową – Przystanek Ursus

fot. mat. prasowe

Milestone po raz kolejny promuje swój projekt, wychodząc poza znane w branży deweloperskiej schematy. Niedawno opublikowany przez firmę film to dynamiczna i wielowymiarowa opowieść o mieszkańcach Warszawy, którzy pragną żyć na własnych zasadach, łącząc szybkie tempo codzienności w centrum ze spokojnym rytmem własnej przystani nieco dalej. Przystanek Ursus to remedium na ich potrzeby – wygodny kompromis pomiędzy tętniącą życiem stolicą, a własnym domem z ogródkiem, w którym odnajdą upragniony spokój.

Miejski chaos kontrastujący ze spokojem Przystanku Ursus

Priorytetem podczas prac koncepcyjnych nad filmem promocyjnym inwestycji Przystanek Ursus było odnalezienie mocnego zabiegu stylistycznego, który stanie się żywą imitacją wyraźnego kontrastu pomiędzy szybkim życiem w samym sercu miasta a spokojem domowej przystani. Głównymi elementami, realizującymi tę ideę, są nie tylko dynamiczne kadry i nieszablonowy w przypadku promocji inwestycji deweloperskich montaż, nadający tempo filmowej opowieści, ale także muzyka i estetyka, która idealnie odwzorowuje miejski chaos.

Cały projekt zakłada wykorzystanie różnorodnych technik wideografii. Główny element, który sprawił, że to Warszawa i jej dynamiczna energia znalazły się na pierwszym planie, to zastosowanie centralnego kadrowania tylnej sylwetki postaci. Połączenie ujęć over-the-shoulder z kadrami wykonanymi techniką low-shutter, ukazującymi warszawski pęd życia, pozwoliło uzyskać nieco chaotyczny efekt, podkreślający miejską dezorientację. Zestawienie ze sobą tych elementów oraz zastosowanie monochromatycznej, czarno-białej kolorystyki stało się podstawą do stworzenia wizualnej opowieści o mieście, które nigdy nie zwalnia tempa.

Kluczową rolę w warstwie dźwiękowej odegrała muzyka, podkreślająca miejski ambience. Inspiracją do stworzenia tła dla wielkomiejskiej historii były gatunki, takie jak UK Garage, 2-step, Chicago downtempo i lo-fi house, które najlepiej oddają życie w metropolii i próbę radzenia sobie z jej dynamiką. Niemniej ważna jest narracja, która poprowadzona została w sposób nieoczywisty. Równoważniki zdań wypowiadane przez głównego bohatera w formie offowych wstawek dopełniają całość filmowej koncepcji, przywodząc na myśl coś pomiędzy nowatorskim teledyskiem a brutalistycznym strumieniem świadomości.

Cały projekt jest więc charakterną opowieścią, która jednocześnie doskonale wpisuje się w założenia inwestycji oraz angażuje widza, przenosząc go w immersyjny świat kontrastów.

Realizacja promocji inwestycji Przystanek Ursus

Agencja Deweloperni odpowiada za koncepcje kreatywne, komunikację i social media. Za realizację filmu odpowiadają Stefan Monin (reżyseria, scenariusz, muzyka, lektor), Tomasz Bury (Director of Photography), Konrad Niedziela (operator kamery), Rafał Bańdura (montaż, color grading), Karolina Wróblewska (copy), Kamil Lemieszewski (obsada). Autorką identyfikacji wizualnej inwestycji jest Jagoda Soszyńska z RTR IT Services, a za performance marketing odpowiada Agencja Marketing Match.