Deweloper Milestone predefiniuje pojęcie wideografii w branży nieruchomości

fot. mat. prasowe

Deweloper Milestone prezentuje film promujący jego najnowszą inwestycję w Pruszkowie, tym samym otwierając nową erę produkcji filmowych w branży deweloperskiej. Unikalna, wielowymiarowa opowieść całkowicie redefiniuje podejście do prezentacji osiedli mieszkaniowych. Koncepcja wykracza poza konwencjonalne przedstawienie budynku, a zamiast skupiać się wyłącznie na technicznych aspektach w pełni oddaje filozofię marki.

Podczas prac koncepcyjnych nad filmem promocyjnym priorytetem było odnalezienie świeżego podejścia, które zrewolucjonizuje standardy wideografii w branży deweloperskiej. Głównym elementem są więc nie tylko kwestie techniczne, ale też estetyka i atmosfera, które komplementarnie uzupełniają wizerunek firmy.

Cały projekt składa się z trzech segmentów, które tworzą spójną narrację. Zadaniem czołówki było przyciągnięcie uwagi widza. Inspiracją do stworzenia tej części była estetyka znana z seriali „House of Cards” czy „Succession”. Powolne, przemyślane ruchy kamery, które skupiają się na mocnych, impresjonistycznych detalach doskonale oddają atmosferę panującą w biurze. Z kolei precyzyjne, spotlightowe oświetlenie i nieoczywiste perspektywy pozwoliły uzyskać wrażenie głębi.

Drugi segment skupia się na ukazaniu kulis tworzenia projektu. Ujęcia z wypowiedziami pracowników, utrzymane w portretowej stylistyce oraz kadry pokazujące pracę nad projektem, pozwoliły podkreślić osobisty charakter filmu. Trzeci segment koncentruje się na aspekcie dokumentalnym, pokazującym skalę przedsięwzięcia. Ujęcia z dronów, obejmujące plac budowy i okolicę z lotu ptaka oraz dodatkowe ujęcia z ręki podkreślają ideę kontrastu.

Kluczowym elementem, spajającym te trzy segmenty oprócz linearnej narracji, stała się czarno-biała kolorystyka. Jest ona pewnego rodzaju kontrastem pomiędzy spokojną przestrzenią biurową zorientowaną na proces twórczy, a dynamicznym procesem budowy. Istotnym aspektem całego przedsięwzięcia, który pomógł ukształtować rytm montażu i nadać głębi narracji, był wybór muzyki. Inspirując się stylem „liminal space”, udało się skomponować tło dźwiękowe, które idealnie wpisuje się w motyw kontrastu i przechodzenia pomiędzy poszczególnymi etapami projektu.

Muzyka, będąca mieszanką analogowych syntezatorów i współczesnej szkoły samplingu, uzupełniona o wykorzystanie ziarna dźwiękowego i niskich częstotliwości, subtelnie ewoluuje w takt rozwoju narracji oraz wzbogaca wizualną stronę filmu o dodatkowy wymiar emocjonalny. Downbeatowe tempo idealnie komponuje się z dynamiką poszczególnych segmentów, doskonale oddając efekt przejścia – czy to w sensie fizycznym, od jednego miejsca do drugiego, czy emocjonalnym, przechodząc od konceptu do realizacji.

Zaangażowanie Milestone w promowanie zrównoważonego rozwoju oraz odpowiedzialności społecznej manifestuje się w każdym aspekcie działalności firmy. Film promujący najnowszą inwestycję dewelopera to swego rodzaju prezentacja tejże nieruchomości, ale też wprowadzenie widzów w świat wartości, które są fundamentem marki. Firma dzieli się swoją misją, pokazując, że każdy projekt to dla niej okazja do wprowadzania pozytywnych zmian, nie tylko w bezpośrednim otoczeniu, ale także w szerszej perspektywie społecznej i ekologicznej. Jak wielokrotnie podkreśla Arkadiusz Kaliński, założyciel Milestone, w branży nie powinno chodzić wyłącznie o budowę mieszkań i domów tu i teraz, ale o tworzenie przestrzeni życiowych dla przyszłych pokoleń.

Agencja Deweloperni.pl odpowiada za koncepcje kreatywne, komunikację i social media. Za realizację filmu odpowiadają Stefan Monin (reżyseria, muzyka), Tomasz Bury (Director of Photography), Michał Bielski (operator kamery, operator drona), Rafał Bańdura (montaż). Autorką identyfikacji wizualnej inwestycji jest Jagoda Soszyńska z RTR IT Services, a za performance marketing odpowiada Agencja Marketing Match.