Deskorolką nad Taycanem: Porsche spotyka się z kulturą skateboardingu

fot. mat. prasowe

Salon Porsche Centrum Warszawa, należący do grupy dealerskiej Porsche Inter Auto, zorganizował przełomowe wydarzenie, które połączyło innowacyjny duch marki z dynamicznym światem skateboardingu. Zawody Tricks-n-Tunes, które odbyły się w zabytkowej Fabryce Norblina, to pierwsza w Polsce inicjatywa marki Porsche w obszarze kultury deskorolkowej, tworząca bezprecedensowy most łączący motoryzację premium oraz sporty miejskie.

Wydarzenie to przykład zaskakującej synergii między dążeniem marki Porsche do innowacji a przełamującym granice charakterem skateboardingu. Podczas niezwykle widowiskowych zawodów Best Trick, utalentowani skaterzy wykonywali imponujące triki nad Porsche Taycanem, demonstrując wspólne dla obu światów wartości: precyzję, odwagę i techniczne mistrzostwo.

Łącząc Porsche ze skateboardingiem manifestujemy nowe spojrzenie na markę premium. W przestrzeni Fabryki Norblina spotkały się dwa światy, które więcej łączy, niż dzieli: dążenie do perfekcji, odwaga w przełamywaniu barier i nieustanne poszukiwanie innowacji. Tak jak skaterzy przesuwają granice możliwości na deskorolce, tak my nieustannie redefiniujemy doświadczenie naszej marki – podkreśla Krzysztof Piotrowicz, dyrektor salonu Porsche Centrum Warszawa.

Oprócz emocjonujących zawodów, uczestnicy wydarzenia mogli skorzystać z szeregu dodatkowych atrakcji. Jedną z nich były jazdy testowe najnowszymi elektrycznymi modelami Porsche, w tym nowym Macanem i Taycanem, możliwość obejrzenia wyjątkowej wystawy Antka Rzepki, przedstawiającej artystyczne instalacje stworzone z używanych deskorolek, a także personalizacja odzieży.

Projekt Tricks-n-Tunes organizowany przez salon Porsche Centrum Warszawa to kontynuacja niestandardowych działań grupy Porsche Inter Auto w obszarze kultury i sztuki. Po sukcesie projektu Porsche Inter Art, gdzie wspólnie z domem aukcyjnym DESA Unicum zaproszono artystów do tworzenia dzieł sztuki na elementach nadwozia Porsche, marka ponownie łączy motoryzację premium z kulturą miejską, konsekwentnie pokazując swoją otwartość na nieoczywiste połączenia.