Dentsu Polska tworzy nową strukturę

fot. mat. prasowe

Grupa dentsu Polska wprowadziła zmiany w strukturze. To kolejny krok w budowaniu One dentsu jako klientocentrycznej organizacji zapewniającej klientom kompleksowe wsparcie łączące kreatywność, technologię, dane oraz media. Zmiana podyktowana jest globalną standaryzacją na wszystkich rynkach. Jedną z kluczowych zmian jest przekształcenie linii serwisowych Creative i Media & Performance w nowe obszary, określane jako praktyki – Praktyka Kreatywna i Praktyka Mediowa.

Zarządzanie praktyką mediową objęła Nicolette Senye jako media practise lead dentsu Polska, a kreatywną – Krzysztof Mocek, creative practise lead, dentsu Polska & CEE (CEO creative). W ramach praktyk, zespoły kładą nacisk na relacje z klientem i podejście pozwalające na jeszcze efektywniejsze wykorzystanie zasobów, tworzenie synergii i wiedzy specjalistycznej.

Wprowadzamy nowe podejście w promowaniu innowacyjnych rozwiązań, które gwarantuje wzrost oraz efektywną współpracę, przyczyniając się do dynamicznego rozwoju naszych kompetencji i produktów. W tym celu dentsu zmienia się na poziomie globalnym i lokalnym, uwzględniając technologię i nasze podejście konsultingowe – wyjaśnia Sławomir Stępniewski, CEO dentsu Polska & CEE. – Wszystko to jest silnie związane z tym, w co wierzymy w One dentsu – kulturą opartą na wartościach. Gdzie technologia służy ludziom, a nie odwrotnie. Jesteśmy przekonani, że te zmiany pozwolą nam lepiej i szybciej zaspokajać potrzeby naszych klientów i przyczynią się do budowania naszego wspólnego sukcesu nie tylko w Polsce, ale również w całym regionie CEE, który te zmiany objęły– dodaje Sławomir Stępniewski.

W ramach Praktyki Mediowej pozostają brandy: iProspect, Carat i dentsu X, w których kluczową rolę odgrywają client partnerzy raportujący do Nicolette Senye, odpowiadającej za zarządzanie client managementem oraz działem strategii mediowej.

W ramach Praktyki Kreatywnej: pozostają marki Dentsu Creative i Red8, których client partnerzy raportują do Sylwii Tygielskiej, która jednocześnie objęła rolę chief client officera i odpowiada za zapewnienie najwyższych standardów obsługi i satysfakcji kluczowych klientów dla obu praktyk. Tygielska raportuje do Krzysztofa Mocka. W nowej strukturze dział strategii kreatywnej również raportuje do Mocka.

Z kolei Marcin Dobrzyniecki objął stanowisko chief celivery officera i zarządza obszarem delivery obu praktyk, odpowiadając za rozwój kompetencji, dostarczanie najlepszej jakości usług, współpracę oraz efektywność połączonych zespołów kompetencyjnych kreacji i mediów, standaryzację i automatyzację usług oraz partnerstwa kompetencyjne. W skład Integrated Delivery Services wejdą również obszary Data oraz Technology, których konsolidacja będzie kluczowym wsparciem dla oferty dentsu.

Za rozwój nowych produktów, narzędzi i usług, partnerstwa zewnętrzne w tym zakresie oraz zintegrowaną ofertę z obydwu praktyk odpowiada Karolina Adamowicz jako chief solutions officer CEE.

Mariusz Kukwa jako head of Amplifi, będzie nadal kierował zespołem Amplifi zapewniając efektywność wydatków na media, rozwój i skalowanie produktów Amplifi. Jednocześnie region CEE, któremu przewodzi Polska, został oficjalnie uznany za kluczową lokalizację na globalnej mapie dentsu. W efekcie dentsu utworzyło w Warszawie jedno z globalnych centrów badawczo-rozwojowych – Dentsu Lab.

Nicolette Senye, Sylwia Tygielska, Karolina Adamowicz, Marcin Dobrzyniecki oraz Mariusz Kukwa weszli w skład poszerzonego zarządu dentsu Polska. Jednocześnie z końcem czerwca 2024 Jacek Celiński, head of media & performance dentsu Polska odchodzi z firmy, decyzja ta wynika z powyższych zmian w strukturze organizacyjnej.