Dentsu Polska odnotowała znaczący organiczny wzrost przychodów w Q2 2025 r. +5,3% r/r. Jednocześnie cały nowoutworzony klaster Central Europe (CE), do którego Polska należy, odnotował organiczny wzrost przychodów na poziomie +2% r/r.
Wynik ten potwierdza skuteczność strategii Media++ oraz siłę zintegrowanego podejścia w regionie CE pod przywództwem Sławomira Stępniewskiego, CEO dentsu Polska & Central Europe. Ostatnie 8 miesięcy to także dynamiczna integracja zespołów creative, media i CXM w regionie, co przekłada się na wymierne efekty biznesowe klientów i całej grupy.
Wzrost w regionie byłego klastra CEE, napędzany był przez bardzo dobre wyniki w Polsce, Rumunii i Czechach, co przełożyło się na imponujący organiczny wzrost przychodów +12,9% r/r. Kluczowy wpływ na wynik miały nowe wygrane biznesowe (Wolt, Trendyol), rozwój nowych źródeł przychodu (Vodafone, Société Générale) oraz zwiększone budżety obecnych klientów mediowych.
Na tle regionu EMEA, który w drugim kwartale odnotował spadek organiczny o -3,8% r/r, a w całym półroczu o -2,4% r/r, wzrost przychodu netto o +2% r/r w regionie CE pozostaje solidny. Szczególnie wyróżnia się właśnie Polska, która w Q2 osiągnęła +5,3% wzrostu r/r, potwierdzając siłę lokalnego podejścia do biznesu, w tym duży wzrost w obszarze mediów.
– Obserwujemy wyraźny, pozytywny trend wzrostowy w regionie Europy Środkowej, co stanowi silny sygnał na tle innych rynków. Szczególnie cieszy stabilny rozwój krajów byłego klastra CEE, w tym Polski – które po niemal pięciu latach od rozpoczęcia integracji, utrzymują trwałą dynamikę wzrostu. To najlepsze potwierdzenie, że nasze strategiczne decyzje, konsekwentna realizacja, skuteczne przywództwo i partnerska współpraca przekładają się na długofalowe rezultaty – komentuje Katarzyna Klepczyńska-Ciężka, CFO dentsu Polska.