Grupa dentsu ogłosiła skonsolidowane wyniki finansowe za trzeci kwartał 2024 roku. Dentsu Polska osiągnęła bardzo dobry wynik, odnotowując wzrost przychodów za Q1-Q3 na poziomie +14,1% w porównaniu do analogicznego okresu 2023 roku. Marża operacyjna już trzeci kwartał z rzędu okazała się lepsza od oczekiwanej. Na poziomie klastra CEE, któremu Polska przewodzi, wzrost przychodów za okres Q1 – Q3 osiągnął poziom +10,8 % w porównaniu do analogicznego okresu 2023 roku.
– Po trzech kwartałach tego roku możemy powiedzieć, że kondycja naszego biznesu jest bardzo dobra i jesteśmy na stabilnej ścieżce wzrostu, co potwierdza organiczny wzrost przychodów dentsu Polska po trzecim kwartale na poziomie +14,1%. Jednocześnie ostatnie miesiące to intensywne działania dla naszych klientów i realizacja długofalowych, wielowątkowych projektów, m.in. realizacja działań branded content dla marki Somersby (Carlsberg) i produkcja serialu „Pszczoły poza zasięgiem”, szerokozasięgowe kampanie dla Škody i Santander Bank Polska czy kilkumiesięczne działania dla marki Ferrero, w którym dentsu Polska jest również producentem wykonawczym cyklu koncertów urodzinowych marki KINDER Niespodzianka oraz akcji ambientowych. Zwiększenie zakresu realizowanych działań dla naszych klientów, dostarczenie im nowych rozwiązań i możliwości wzrostu, pozwala nam realizować nasze cele biznesowe zgodnie z planem – komentuje Maciej Müldner, CFO dentsu Polska & CEE.
Na poziomie dentsu EMEA, którego częścią jest klaster CEE, w tym Polska, organiczny wzrost przychodów za okres Q1-Q3 2024 w porównaniu z analogicznym okresem 2023 r. wyniósł +1,6%. Biznes Mediowy realizuje wyniki powyżej oczekiwań, a Kreacja powróciła do wzrostu organicznego w III kwartale. W IV kwartale oczekujemy dalszej pozytywnej dynamiki w Mediach i Kreacji.