Działania mediowe na polskim rynku koordynuje agencja mediowa Mediaplus, która jest odpowiedzialna za strategię, planowanie i zakup mediów dla całej grupy De’Longhi. Kampania realizowana jest we współpracy ze spółką martech i e-commerce connected Salestube oraz agencją Labcon relevant stories.
Hasłem kampanii De’Longhi jest „Perfekcyjna kawa w 5 krokach”, co podkreśla dbałość o każdy etap procesu parzenia oraz zaawansowaną funkcjonalność urządzenia De’Longhi La Specialista Opera, które z łatwością zamienia świeżo zmielone ziarna w perfekcyjną kawę. Nowy ekspres kolbowy z wbudowanym młynkiem gwarantuje perfekcyjne mielenie, tamping bez utraty ziarenka oraz stały poziom temperatury dla idealnej ekstrakcji. To kompleksowe rozwiązanie dla każdego, kto szuka prawdziwego smaku i pełnej kontroli nad swoim kawowym doświadczeniem, od pierwszego ziarenka po ostatni łyk.
Najnowsza odsłona kampanii realizowana jest w prasie oraz digitalu i obejmuje działania display, rich media, wideo oraz komunikację w social mediach. Za koordynację działań na polskim rynku odpowiada należąca do grupy marketingowo-technologicznej Group One agencja mediowa Mediaplus, która zarządza wszystkimi aktywnościami mediowymi dla marki De’Longhi. W modelu house of communication w obszarach paid search oraz programmatic agencja Mediaplus współpracuje ze spółką MarTech & e-commerce connected Salestube, natomiast z agencją Labcon relevant stories w zakresie działań rich media. W ramach kampanii realizowane jest badanie „Persona X-ray”, którego celem jest pogłębienie wiedzy o grupie docelowej ekspresów kolbowych prowadzone przez agencję Justtag. Działania w mediach społecznościowych planuje Performance Group.