De`Longhi wystartowało z nową odsłoną globalnej kampanii „Perfetto 2.0” z udziałem Brada Pitta

Włoska marka ekspresów do kawy De`Longhi wystartowała z nową odsłoną globalnej kampanii „Perfetto 2.0””, której ambasadorem niezmiennie jest Brad Pitt. Tym razem oprócz hollywoodzkiego gwiazdora jej bohaterem jest innowacyjny ekspres automatyczny Rivelia..

Perfetto 2.0 to kampania kontynuująca wizerunkową historię, którą marka rozpoczęła kilka lat temu. Ambasador marki Brad Pitt w spocie telewizyjnym przemierza malownicze krajobrazy Toskanii, prezentując wyjątkowy design i funkcjonalność ekspresu Rivelia. Głównym hasłem tegorocznej kampanii jest: „Zmieniaj ziarna kawy tak, jak lubisz”, co podkreśla unikalną cechę ekspresu – możliwość wymiany pojemników na różne rodzaje kawy.

Ekspres De’Longhi Rivelia to odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie konsumentów na urządzenia oferujące pełną personalizację codziennych rytuałów. Dzięki wymiennym pojemnikom użytkownik ma możliwość przygotowania kawy dokładnie według swoich upodobań – od intensywnego espresso po delikatne latte. Dodatkowo szeroka gama kolorystyczna sprawia, że Rivelia idealnie wpasuje się w każde wnętrze.

Najnowsza odsłona kampanii realizowana jest w digitalu (display, rich media, wideo), TV i DOOH. Za koordynację działań na polskim rynku odpowiada należąca do grupy marketingowo-technologicznej Group One agencja Mediaplus, która zarządza wszystkimi aktywnościami mediowymi dla marki De’Longhi. W ramach modelu house of communication, Mediaplus w obszarach paid search, programmatic oraz paid social współpracuje ze spółką  MarTech & e-commerce connected  Salestube, natomiast z agencją Labcon relevant w zakresie działań rich media.