De’Longhi z początkiem marca wystartowała z kampanią „Perfetto 2.0”, która jest kontynuacją platformy komunikacyjnej z udziałem ambasadora marki Brada Pitta. Działania reklamowe ekspresów do kawy marki De’Longhi prowadzone są w telewizji i digitalu.
Od 2021 marka De’Longhi poprzez konsekwentne globalne działania marketingowe i współpracę ambasadorską z Bradem Pittem wzmacnia swoją pozycję lidera w kategorii ekspresów do kawy. Pierwsza faza kampanii z hollywoodzkim gwiazdorem w roli głównej realizowana przed dwoma laty w telewizji, w punktach sprzedaży detalicznej i na platformach cyfrowych na całym świecie, osiągnęła niezwykłe wyniki: dotarcie do 240 milionów osób, +30% wzrost świadomości, +4pp wzrost udziału w rynku ekspresów do kawy i +94% wzrost konwersji na platformach społecznościowych.
Tej wiosny marka De`Longhi opowiada kolejny rozdział historii „Perfetto”, w której Brad Pitt przemierza Toskanię. Celem globalnej kampanii Perfetto 2.0, którą w Polsce koordynuje agencja Mediaplus, jest promocja flagowych ekspresów do kawy: Eletta Explore, La Specialista Maestro oraz La Specialista Arte Evo.
Kampania „Perfetto 2.0” realizowana jest od początku marca w TV oraz digitalu z wykorzystaniem formatów wideo i display, poprzez kanały paid social (Facebook, Instagram, Pinterest), SEM, YouTube i VOD.
Za realizację działań komunikacyjnych odpowiada Mediaplus, który odpowiada za strategię, planowanie i zakup mediów dla grupy De’Longhi na polskim rynku. W modelu house of communication agencja współpracuje z należącą do tej samej grupy spółką martech & e-commerce SalesTube, która odpowiada za planowanie i realizację kampanii mediowej online w tym paid search i programmatic oraz za obszar paid social, który realizuje, a za planowanie odpowiada agencja Performance Media.